. wordless thursday .

Assalamualaikum .

Hm first word , BOSAN . K bosan sangat-2 . Aku jealous sebenarnya harini Has dengan Haliza hang . Nak ikot lah haisyoo . Duduk rumah pon bukan buad apa , melantak membuta . Memang aku suka . Malam tadi aku mimpi dea lagi . Haha k taktahu apa pasal boleh mimpi dea . Mimpi yang aneh-2 pulak tu . Like takkan pernah terjadi je mimpi aku tu . Baguslah . Saya dah kuat sekarang untuk lupakan dea . Hihi suka sangat :DD

Okay harini dah masuk 15 haribulan . Adehh biloo nak 26 nie ? Tak sabarnyaa :D Haha annoying . Hm lagi berapa hari je nak masuk sekolah balik . Adehh lemah segala sendi lutut aku . Okay tipuu sangat sebenarnyaa . Haha aku pon taktahu apa aku mengarut . Baju beg kasut semua tak beli lagi kcun sangat sebenarnya . Sekarang aku tengah tunggu surat dari sekolah . Entah dapat entah tidak aku asrama tahun depan . Kalau takdapat pon okay jugak en . Hihi dahlah aku malas membebel bukan ada yang baca pon hihi kbai :)

No comments:

Post a Comment