Aku bila lagi ?

Assalamualaikum .

Okay yee kitee baru sampai dari kampung . Balik-2 terus online aisyoo . Okay rindu kitee tak ? Awlolo , kitee takpi mana-2 pon , balik kampung je kejap ade kenduri . Kenduri siapa ? Ha nie cheq nak habaq mai nie :)

Ahad lepas Abang Nazir bertunang . Abang Nazir tu cousin aku . Nama tunang dea Norkamadhia eh-2 tak silap nama tunang dea Kamariah . Aisyoo pengaruh betul Norkamadhia tu ye :') Tapi kitorang dah biasa panggil Kak Intan je . Sweet sangat Abang Nazir dengan Kak Intan . Hihi bila nak sampai turn aku nie ? Tak sabarnya eceh . Sekolah pon tak habes lagi ada hati nak bertunang puihh . K dah-2 lupakan drama aku tu . Annoy je :/

Hm disebabkan abang aku tak ikot balik kampung kali nie nampak gayanya memang aku laa kena jadi photographer tak berbayar . Like again . Last-2 gambar aku takde . Okay benda paling menyirap . I hate this part . Hekeleh minah nie nak drama pulak haish . Hari ahad haritu tu kitorang dalam 10 kereta rasanya rombongan pergi menghantar kat Kampar . Sepanjang jalan nampak durian je . K takpe semalamnya dah melantak habes dah berbakul-2 durian Abang Apek bawak . Hambek kau malam menggelupur wehh . Panas gilaa rasa macam nak je terjun Sungai Perak waktu tu jugak . Hekeleh tetibe cerita pasal durian nie kenapa ? Sampai-2 rumah nya k watlek dulu bincang-2 hantaran tarikh kahwin semua lah kan .





Lepastu baru lah time sarungkan cincin . 






Okay Kak Intan cantik sangat haritu . Especially baju dea . Adore much <3 . Lepas sarung cincin semua , kitorang bergambar . Okay jealous sangat gambar aku ada sekeping je . 







Hm then pergi makan .Okay menu wajib mesti tempoyak . Aisyoo aku tak makan lah . Aku makan lauk daging je . Lepastu lepak-2 jap tengok dusun buah yang ada kat situ . Dah lama sikit baru berangkat . Haisyoo penat gila apak k taktipu . Anyway , Selamat Bertunang Abang Nazir & Kak Intan



Turn aku bila weh ?

No comments:

Post a Comment