All i want you to know that i miss you .

Assalamualaikum .

Okay harini nak cerita sedih sikit . Sikit je tak banyak . Hm nak tahu tak , aku rindu sangat-2 kat sorang budak nie . Siapa ? Capital S ? Oh no no no . Tak terdetik pon saat nie nak rindu dea . Hm exceli aku rindu kawan  lama aku . Seriously do . Tetibe aku teringat kat dea . Okay aku mengaku , sejak aku pindah sekolah , sumpah memang aku jarang rapat dengan dea . Bukan jarang kadang-2 tak pernah langsung . Aku ingat lagi , dulu aku pernah buat dea gaduh dengan Has . Okay pasal blog nie jugak en dorang gaduh . I know this is all my fault . Aku terpublish benda yang sepatutnya aku diamkan . Okay dah malas nak cerita pasal tu . Then aku ingat lagi waktu raya , takde pon kawan-2 aku datang . Aku pujuk semua suruh datang termasuk dea  . Okay then dea datang lambat waktu tu tapi sumpah aku cakap memang aku tak layan dea langsung . Aku layan geng-2 yang datang dulu dari dea . Seriously aku bersalah sngt-2 kat dea . Tapi aku taktahu macam mana nak mintak maaf kat dea . Nak text dea aku dah takde num dea . Nak datang rumah hm apatah lagi . Aku pendam je rasa bersalah nie . Sekarang aku rindu sngt-2 kat dea . Rindu waktu dulu ktorg gelak , share prob together and everything about us even ktorg tak serapat mana . Hm okay aku tahan je airmata nie dari nak jatuh . Seriously do aku rindu sngt-2 . Bersalah pon satu pasal kes raya haritu . Aku tahu maybe time nie dea mungkin dah tak ingat sngt kat aku tapi aku nak dea tahu , yang aku rindukan dea . Sngt-2 rindukan dea .. Dea banyak tolong aku lagi-2 waktu aku susah . Hm aku dah taktahu dah nak buat apa sekarang nie . Cuma melalui blog nie je aku dapat luahkan segalanya . Aku rindu dea sngt-2 .

Dear Nur Shakira ,
Heyy . Aku nak kau tahu , aku rindu kau sangat . Sangat-2 rindukan kau . Maybe sekarang aku nie pada kau macam kenangan . Like member biasa je . Tapi tak aku . Aku sayang kau sangat-2 . Aku selalu harap kita akan kembali sama-2 macam dulu walaupun aku tahu susah sangat benda tu nak terjadi kan . No matter what , takde siapa boleh ganti tempat kau kat hati aku . Aku sayang kau sangat-2 . All i want you to know , I Miss You :'(


Lastly , airmata aku jatuh jugak bila tengok balik gambar nie . Okay aku sayang kau sampai mati Nur Shakira :'(

No comments:

Post a Comment