Songlap - Kerja kotor , sapu bersih .

Assalamualaikum .

Hi all . Okay jom mulakan hari anda hari ini dengan senyuman :) K tetibe . Me nak story sikit pasal ahad haritu . Okay sikit je . Malas nak type act . Bukan ade yang baca pon taip panjang-2 :( Ahad haritu turun mid valley . Plan nak tengok Ombak Rindu . Tapi kalau dah beratur nak beli tiket nya pon dah kemain panjang memang tak ah kan . Sampai turn aku , " Sorry dek , Ombak Rindu dah habes . Ade pon pukul 4.10 je " . Okay anoyying . Me hate it . Dahlah kakak aku komplot dengan bf dea senyap-2 pergi online booking Ombak Rindu tu dua orang je . Lepastu aku takdapat tengok . Haisyoo geramnya . Lepastu pujuk aku dengan belikan tiket cerita Songlap . K terpujuk jugaklah sebab Shaheizy Sam ade . Aww <3 . Tapi yang tak bestnya kena tengok sorang-2 sebab tiket Ombak Rindu kakak aku tu sama waktu dengan Songlap . Then aku pujuk 'dea' suruh dtng teman aku tengok wayang . Dea boleh bantai cakap malas . Annoy sangat . Memang aku merajuk dengan kau weh . Jangan harap aku nak baek sendiri puihh .Okay sah-2 masuk tak lepas nie kalau sorang . Dahlah Songlap 18 ke atas . Naseb baek lah kau pandai cover aku kak . Kalau tak malu je kena halau .



 Songlap ? Not bad lah . Tapi cerita dea agak serabut sikit . Cerita dea berkisar pasal dua beradik nie struggle untuk hidup . So diorang jumpa sorang Mama and bekerjasama dengan Mama nie untuk menjual baby . Yang aku ingat dialog nya , " Pertama kali ke dek ? Nak tengok aje pon boleh " . Haha padanle 18 tahun ke atas kan . Then dah habes pergi makan jap , pastu pergi MPH . Nak beli novel . K lately nie aku addict gila baca novel . Okay banyak sangat novel baru . Aku naek pening dah nak beli yang mana satu . Then jumpa satu nie , Akulah Cinderella . Dengar macam budak-2 punya buku en tapi okaylah not bad . Dah pilih-2 bayar lepastu pergi makan lagi then balik .

No comments:

Post a Comment