Me heart you xoxo .

Assalamualaikum .

Siang tadi keluar KL . Dengan siapa ? Siapa lagi kalau bukan bebyyy boo aku , Has <3 Aisyoo , penat . Bukan penat apa . Penat meredah hujan je sebenarnya . K Has kata gerak pukul 9 50 sebab nak jumpa member dea . Tapi kalau dah namanya janji melayu pukul 10 baru nak siap . Last-2 janji keling pukul 11 baru gerak dari rumah . Haha pundekk betul . Sampai-2 Klang hujan memang lagi lebat tak boleh aku rasa . Last-2 pergi ktm Klang naik teksi . Terbang 8 ringgit kitorang . Lari bajet aku -.- Sampai KL Sentral pukul 1 setengah . Okay menyirap . Sebab hajat di hati nak tengok Ombak Rindu . Tengok-2 dah terlepas . Shit (!) Dah berapa kali miss dah aku nak tengok cerita tu . Haihh . Sampai sg wang ingat nak terus makan tapi takjadi sebab baju-2 kat situ comel sangat . Hm ye harga pon comel kan :) Dah penat pusing-2 satu sg wang tu pergilah mcD jap . Okay lapar sangat kitorang sebenarnya . Dah makan-2 naik atas balik cari barang . Lepastu Has ajak pergi jumpa member dea jap . Okay dah jumpa malu-2 lepastu pergi ts . Pergi situ nak cari dress Has sebenarnya tapi tak sempat cari pun . Kalau dah sepanjang jalan Has dengan member nya masing-2 taknak mengalah suruh jalan dulu memeyy tak ah kan nak jumpa dress tu . Last-2 terus takjadi nak jalan-2 kat ts tu sebab kitorang pon taktahu sangat apa ada kat ts . Kitorang terus pergi monorail nak balik . Err sumpah penat sangat . Gambar pon tak banyak snap . Btw happy sangat even sekejap je aku dengan Has keluar . Okay me heart you Has <3

No comments:

Post a Comment