there's a silver lining for what has happened :')

kayy tajuk aku . haha pandai dah sekarang hihi .
maksud tajuk tuh , ada hikmah atas setiap apa yang terjadi :')
kayy now aku berpegang pada kata kata tuh .
mungkin tuhan nak uji aku nak duga aku . mana tau tuhan nak bagi yang lebih baek kan . kite taktau .
aku sedar selama nyy aku bodoh gila , tenggelam dalam perasaan khayalan ny eceh .
at last i've got nothing kan . just a dream jela .
aku sedar , aku buad apa pon , aku down macam mana pon , and aku menanges seberapa banyak sekalipon , he's not coming back . tak akan .
dah lama baru aku sedar kenyataan tuh . bodoh sangat lah aku ny kan .
haha . broken heart tahap apa jea dah .
and from now , aku akan cuba sedaya upaya untuk lupakan semua tentang dea even aku tau benda tu sangatlah susahnya dengan kehadiran kak a**y* .
yang nyy serius punye okayy :')
i will do it my best .
guys , pray for it kayy . aku nak berubah ny . boleh kan :')
and from now on jugak , aku akan cuba bukak hati aku kat orang laen .
eventhough that person will never ever replace 'him' in my heart . boleh paham semua ???
and thanks sangatsangat kat bestari .
sebab korang lah aku sekarang dah boleh lupakan dea slow slow .
lagilagi kalau dengar lawak sarah yang macam pantek tuh haha 24 jam aku gelak jea .
kayy thanks bestari . sayang korang sampai bila bila tahuu ! 
fyi , aku sekarang dah boleh lupakan dea slow slow . cett bangga haha kbai :/

p/s : apasal banyak speaking je doh ?

No comments:

Post a Comment