:/

heyya readers . act aku dah tktau nak tulis apa title kat atas tu . so bantai jela . best oh minggu ny balik lagi . weehee gembira jea . bak kata sarah mahadi aku kan dapat 2G means aku dapat 2 gembira . haha cam sial jea doh ayat kau sarah . kayy back on track . nak cerita ny , haritu pas balik aku bosan . then aku tulis lah diari . hihi nak baca tak ?

 12.6.2011
Kayy aku dah balik asrama . but sorry , hati aku tertinggal . tercicir . taktau kat mana . dea curi hati aku . sampai sekarang tak pulangkan . hmm tadi naek dorm lepas mak balik , aku menangis lagi . yes menanges pasal dea . aku teringat dea oh .haih bila lah nak habes semua ny . then tadi lepas solat maghrib pun sama . menanges lagi . kayy lepas solat baca quran semua , aku dah tenang sikit . then tadi aku nampak kak a**y* . fuhh shuada , kuad okay . be strong jangan nanges . then aku lalu jela cam biasa depan kak a**y* . pastu kak a**y* panggil aku . yes aku memang suka macam nyy kan . mesti nak tanya pasal s****** aku tau sngt . kayy watlek datang kat kak a**y* . dea tanye ade contact s****** tak . aku cakaplah ade tapi sekejap jea . tyme cuti tk contact pon aku cakap . then kak a**y* kate dea pon ade call and text s****** tapi tkde respons . hmm aku risau lah . ade apa lah jadi dengan budak ny . risau ahh . harap dea tkde pape . kbai :/


14.6.2011
Kayy semalam dah start sekolah macam biasa . haish tak suka betul . kena bangun pagi macam biasa balik kol 4.30 . da lah hari isnin WAJIB pakai baju korporat . rimas ah . panas gila bodoh . semalam perhimpunan dekat d'gourmet . aku lah yang beratur paling depan sekali as usual yang paling pendek kan hihi xD . lepastu kan ade lah ramai pengawas kat depan tuh . lepastu aku ade terperasan sorang senior ny . pakai name tag kuning . setahu aku tak ada akak pengawas kelas fesyen . akak tu asyik pandang aku jea . aku taktau taw sape . sebab tyme tu aku tak pakai spec . kayy akak tu asyik pandang aku jea . dah lama baru aku tau tu kak a**y* . cett apa pasal macam ny kan aku cakap . aku dah , err gelabah jea . kayy macam biasa kalau dah ternampak kak a**y* tu , for sure aku teringat kat dea .fuhh giloo semua ny . ahh aku taktau lah macam mana nak lupakan dea . give up sial :'(

hmm tu lah yang sempat aku tulis . hihi rempit lah tulis tulis diari semua nyy kan . lagilagi cerita pasal dea . hm memang tak lah .

No comments:

Post a Comment