ngee~

heyya readers .
kayy ignore tajuk tuh .
act takde idea nak tulis title apa .
 bantai jela .
kau tak suka ?
kesah pulak aku .
 huh gentle minggu nyy penat gila siak siak siak .
haha ayat sape nih aku rembat .
yela , now tiaptiap malam pegi jpam berkawad sampai pukul 12 malam lebih .
balik hostel dah macam hape jea muka aku .
paginya kena bangun lagi kan .
naseb lah aku sedar nak bangun pagi pegi mandi bersiap semua .
kalau tak ?
takpayah lah menggedik nak mandi pegi sch ye :)
berlemoih lah kau kat sch sampai pukul 3.30 tu .
then minggu depan pegi pahang pulak .
ade kem kebangsaan seminggu .
fuhh bapaklah lamanya kan .
tapi okay gak , cuci mata :)
haha ikutkan tiap hari aku cuci mata .
tapi tk kesahlah semua tu .
yang penting balik dari kem mesti banyak penyakit aku dapat hoho .
kayy lah aku dah tktau + penad nak mengarut apa lagi .
guys , doakan ert johan kebangsaan okay .
thanks all for reading :)

No comments:

Post a Comment