sakit mata , bola , IMchat , blog

aha okay hari ny saya bangun pukul 11 .
jyeahh anak dara memang macam ny kan ? ish ish .
teruk teruk . apa nk jadi lah dengan shuada ny kan kan xD

HAHA okayy . bangun bangun tidur jea mata dah merah .
ecehceh ingt merah sbb digosok . rupanya kena sakit mata .
choyy tngah tngah nk bukak sch ny pulak lah kau nk sakit mata kan ?
menyampah . kenapa tknk dtng 3 tahun lepas jea ?
haishh tk suke lah bila dah sakit mata ny .
apa apa buad , mesti kena duduk jauhjauh .
sedih taw taw . rasa terpinggir )':

ouh okay dengan sakit matanya nih ( idk kenapa aku suka sngt perkataan okay ) ,
aku pon online . pastuh kan , ade yg IM aku .
ingt kan nye sape taw dea ckp cmny ,
"dah lama kita tk jumpa kan ? "
err dah panik semacam jaak .
sape pulak lah ny ken ?
lah rupanya member budak tuh .
HAHA gedik lah . buad cuak nenek aku jea .
sebaek nenek aku kt kampung .
ish ish kesian , terdesak tersedak dea . sorry nek :')
okok , back to the story .

lepas uh kan kan , dea tnye bout aku and budak tuh .
HAHA apa sial tnye macam to .
dahlah tngah bengang kan kan .
then aku pon maen jawab jea .
kinda shit of answer aku bagi .
nak sngt tnye kan ?
:DD

klik gambar untk tumbesaran :P


HAHA tadi on fb . bosan gila nk mati aku view jea .patuh terjumpa status ny . HAHA kelakar gila do bila joe komen balik .sumpah kelakar . *btw aku stalker kan kan ?
okay sayang sayangku , jom story sal bola !
kan semalam perlawanan antara malaysia dengan indonesial indonesia kan .
act aku tk tngok pon . nk tngok tapi macam malas .
then bila dah habes tuh , dekat fb dah kecohkecoh .
aku bukak lah FAM pnye page .
gila babi semak sial orang indon kt situ .
patuh kutuk kutuk malaysia cakap anjing lah , maen laser lah ,
curang lah bagai . sumpah sakai .
seumur hidup aku tkpernah dngr pon malaysia couple dngn indonesia .
kahkah . orang indon buad kelakar lah weyy .
aku pon apalagi , masuk line ah .
mana boleh tngok orang indon tksedar diri ny suke suke jea kutuk malaysia .
ha nah hamek kau menggelabah anjing aku tulis kt situ .
aku ingt ade lah orang indon nk balas balik , padahal tkde .
HAHA cuak lah to kan kan .
semalam mmg gilagila babi aku tulis kt page to .
dahtu apa sial sngt nak kutuk malaysia .
dah kalah kalah jela kan ( wtf aku tulis bnde ny penuh emosi ) .
hasihh bodoh punya indon looser .
tksedar rakyat korang dah lah bersepah kt sini .
campak laut kang semua .
choyy lah !

eh eh lupe nk cakap , my blog had a drastic change right ?
HAHA okayy . ny semua berkat pertolongan cik syurna kite yea .
thanks syurna coz editkan blog aku . kena sayang lebih ny huahua :DD

No comments:

Post a Comment