happy birthday boy

HAHA okay . nampak title kt atas to ? ha kalau korang nak tahu . kalau nk tahu lah ken . harini hari jadi dea taw . hari jadi yg ke ,, err ntahlah lupe doh . HAHA joke only . act harijadi dea yang ke 81 18 tahun . kau dah tua lah ngek ! HAHA menggelabah lah kau dah jadi 8teen skrg . hee :DD
Alang alang aku dah post pasal budak ny kan , apa kata aku citee sket sal dea . dea ny bagi aku , kira cam abang ar . tapi kelakar nk mampus . apa apa yg dea tulis dalam blog or fb , mesti aku tergelak ouh *nampak sngt aku stalker kan . bnde paling kelakar yg pernah dea buad , yg aku ingt lah kan . yg dekat dalam blog dea tuh . yg dea nyanyi lagu just the way you are dngn can't stand it . HAHA gila babi sial aku gelak . sumpah macam cibaii videonye . kalau korang nk tngok macam mana top artis kita ny nyanyi kan , ha meh bukak blog ny , http://onceinbluemoon.blogspot.com . sure kalau korang tngok mesti tergelak macam setann .
Okay yang laen laen pasal dea , aku rase dea ny ade sawan do . dea minat sngt tulis macam ny , 'k' . aku pon tktahu apa ke sial sngt tulis bnde tuh kan . HAHA . sumpah tkpaham . serius *eh eh lantak dea lah nk tulis apa yg kau menyebok ny pahal budak kecik ? err , ,
tapi sesengal sengal dea ny pon , dea baek *gila bangga kau can . dea caring lah kut *kut jela . smlm dea tnye kenapa aku sedih . padahal tngah tkde perasaan kut mase tuh . HAHA aku tkde ppe lah can . aku okay jea . thanks lah sbb caring . tp tktahu lah kalau kau caring semata mata nk mintk hadiah kt aku huahuahua . sorry lah , tkde hadiah nk bagi . kalau nk , aku bagi gulagula jela eh . hikhikhik . ppe pon , happy birthday boy <3

No comments:

Post a Comment