i'm growing !

okay sekarang umur saya sudah 15 tahun ! eh eh korang jangan nk menggedik ejek aku lagi ye . ingt aku budak kecik lagi ke ha ? fifteen okay fifteen . HAHA gila batak . act aku dapat rasa birthday tahun ny macam tk best . sebab lately , bnyk sngt bnde buruk jadi dekat aku . first , sampai sekarang budak tuh tk contact aku langsung . sumpah menyirap . pikir aku patung apa tkde perasaan ? second pulak dapat result yg err , no words . tk seperti yang aku harapkan . then ketiga naek bas orang sawan . sumpah ngeri gila nak mati . takut trauma fobia semua ada . lepastuh kena marah dngn mak . hurr act tk kesah sngt kena marah . just terkilan jea . dahlah dapat result yg macam tuh , then tkpasal pasal kena marah . memang sedih . thats why aku rasa tk best birthday tahun ny . tapi ternyata sangkaanku meleset ! *HAHA ayat . rupanya ramai yang ingt birthday aku , termasuk kawanKAWAN fb . wah , thanks so much guys . really appreciate it <3 . then petang tadi pg beli kek . kt secret recipe . aww aww :D sedap lah juga kan . and and harini aku call semua orang yang ada dalam contact aku . paling lama dngn kak intan lah . HAHA macam macam ktorg cerita . sampai satu jam lebih ! lah , kata call free kan , ye bantai aje nk call sape sape . en aku otp dngn kak intan start pukul 10.30 . then ktorg stop dalam pukul 11.40 cmtuh la . lepas call kak intan , aku ingt nk call budak tuh kan . dea pula tk angkat angkat . membabi jea aku geram . nampak sngt kau dah lupakan aku kan ? HAHA aku bangga sangat kau dapat buad cmtuh . tk macam aku . tetiap hari macam orang gila menunggu text kau , menunggu phone call dari kau . hurr dahlah . malas cerita pasal kau . buad rosak mood aku jea . okay , tktahu kenapa aku terlebih rajin sampai buad kerja bodoh plus merepek merapu semua nih . guys , cari nama korang dalam list kt bawah ny ye .

birthday wish dari pukul 12 a.m ( via fb )

kamarul baharin
anna mustafa
akmal sky
fatin aryfa
farhan baltan
emyrul mukmin
aqylaa natasha
alif haiqal
jyjye ismail
mohamad arif
al-amin
nur atiqah balqis
etsx painxzx
encik hanachi zuko
fifiey syafifiey asmieyra
muhamad syafiq zakaria
olivia za
nurul syafikah
shao king jr
nur najwa azaman
fiefyy castro
faez luqman
erin azman
wanie danyra
munirah zulkifli
noor fahmie
lutfi jiwa sakai
ainz qayy
syasya alexzens
adam bakhtiar
shafiq fahrul sajew
anne ayu
akmal rizal
manqeur amira
angah faiez
abdul mubin
muhamad airul
syaheda mn
pinky motmot
wan hart rafc
syuk stylo
nur lukluah
ayu amir
azham crew
intn nrzmna z
aien suhail
afina hairudin
zairin zainudin
hidayah norhan
azlyn mohaini
faez ashraf
merong mahawangsa
muhairiz imran
norzurah fatin
nur syafiqah
aqila hasan
zam white
habibah syahirah
zai eynab
siti nuraisyah
siti mustika elina
fatin syahirah chaira
fatin nalia
tatsuya fujiwara
nabilah seyfried
mohd syafie
nur atyqah
norsyirul ain
nur shakira
yushida

birthday wish dari pukul 12 a.m ( via phone )

wawa
mal
diana
syurna
erin
zaza
izzaty basyirah
shera
lina
syazwan
has

sumpah aku buad kerja bodoh kan ? HAHA . yg penting , shakira dan has jahad . dah plan awal awal . saje wish lambat lambat . geram lah . weh has , janji taw bagi hadiah aku ? magazine just dance tuh . sumpah aku nak gilaa magazine tuh . sebab apa ? ada apa ? HAHA pepandai lah kau teka sendiri okayy . thanks ya all for the wishes . sumpah birthday paling best <3 <3 <3 .

No comments:

Post a Comment