shout awards !

20112010 - korg korg , nk tahu tk ? tarikh nyy best gilaa ouhh . u know what ? i really really don't expected it . HAHA mungkin tuah laa kan . aku pg SHOUT AWARDS laa weyh ! mulemule makbapak aku tkbg , haha siap dah merajuk dah to kan . lastlast pujuk pnye pujuk , dpat pg jgak . aww serius teruja . HAHA . then ktorg tolak dri rumah mcm dlm kul 6 cm to . then aku try call org yg sudi bg aku tiket to kan . dea ckp da nk masuk dah . gelabah laa kut . da laa tyme to kt meru lagi . heshh . aku suh laa dea tggu .  smpai kul 7 baru aku smpai ha . then da smpai to , tngok mmg da ramai gila kt entrance to . ade purple carpet . sumpah crowd gila . malas ah aku nk bersesak sesak kt situ . buad nye mati tersepit . da laa kecik . so bila da depan entrance to pon tggu jela smpai org nye call . then dea call . ha nmpak pon aku even aku kecik . act dea jual tiket to dua 45 . tp dea ckp , " tkpelah dek , bg ktorg duet minyak 10 ringgit pon ckup " . HAHA mmg untung lah kan . satu tiket lima ringgit jea . then bila da dpat tiket to ktorg ( refer to aku gn abg sedare aku ) cari ar pintu masuk nye . jumpe pon pintu A . ktorg queue ar nk check tiket . after that ktorg dibenarkan masuk . naseb masuk awal do . kalo tk mmg tkdpt tmpat . masuk masuk jea da ramai gila . naseb lah dpt due tmpat kosong kt bahagian tngah even kt tepi . jadilah kan . dari tk ade . en ktorg masuk awal dlm kul 7 setengah cm to , mmg lapar ah . then ktorg nmpak ramai artis masuk . HAHA aku nk usha sorg jea kut . sp eh agak agak ? sp lagi , WAKAKA lah kan ! haha aku nmpak plak dorg . pehh best gila . tk sangke bole tngok live . depandepan mate ! dope dope dope ((:


wakaka and ... part 1



* cerita seterusnya disambung pada episod akan datang . masehh ((:

okay story disambung . smpai mane eh ? ouhh da ingt blek . ha kan event to start kul 8 setengah kan kan , mmg lapar sngt . tp sabar jela . bila da start to , eceh poyo konon perhatian . show dimulakan dngn tarian . act mulemule aku tktahu sp . then abg sedare aku yg ckp wakaka yg perform . HAHA sumpah aku batak . aku ade rakam tp pakai phone jek . maximum time for one video pon 15 saat jea . mmg geram gila . cam kt abg aku . mcm bodo . ingt dpt ar snap bnyk pic , padahal satu jea . geramgeramgeram ! heshh okay lah back to the story . so aku rakam pon mcm asing asing . tkpelah kan . jnji ade . lepas wakaka perform , penyampaian anugerah plak . okay lepas to rehat lah bberape minit . mcm bosan pon ade gk kt dalam stadium to . act aku tnggu wakaka perform lagi jea dngn gbc . tyme dorg perform to , sumpah best gila kut .
yg mizznina plak , nyanyi tk dengar suare . mybe masalah sound technical kut . tp dea menari dngn wakaka best ar . iyaz , best lah jgak . ha lagi satu aku lupe , aku tibetibe jadi minat gila dngn zizan ouhh ! best gila malam to . keje dea merapu jea . merosakkan bahasa inggeris dngn johan . tpi mmg best lah dorg . spontan jea lawaknye . yg penting malam to , iyaz , mizznina , wakaka , gbc and zizan the dopest ever !!























































video akan di upload di laen mase . thanks ((:




No comments:

Post a Comment