saya ditag lagi

hari ini saya blogwalking di blog kesayangan saya yg tuan tanahnye bernama cunaa . sedang saya leka menengok blog dea ( ayat baru ) , saya terjumpe satu post dea . dan post itu sudah ditag kepada saya . grr bungek . dea suh buad keje gila ini ,


20 tentang diri anda yg org laen tktahu . 
mulakan dngn perkataan SAYA .


SAYA ada mak , abah , kaka , abang dan adek .
SAYA suke makan . tetapi tidak pernah gemok .
SAYA ade penyakit iaitu penyakit kuad tido .
SAYA sangat anti kepada mereka yg meng'anti' saya
SAYA sayang sampai nak gila kat capital I
SAYA suke dengar lagu kuadkuad sampai telinga saya susah mendengar
SAYA merupakan salah seorang penggila WAKAKA CREW . aww aww <3
SAYA chenta mati kat kawanKAWAN saya
SAYA suke hangout . tetapi mak saya melarang .
SAYA pendek . tapi itu semua orang tahu kan ?
SAYA ade blog . awak ?
SAYA sangat alah kepada bau bauan yg menusuk hidung menikam kalbu 
SAYA akan bersin bila berhadapan dengan halia . jadi jangan bagi saya halia yea .
SAYA amat setia menanti si dea 
SAYA meminati lagu lagu ENGLISH . awak ?
SAYA sangat menginginkan BLACKBERRY CURVE 8900 ( even model lame )
SAYA juga tersangat lah addicted kepada canon EOS 550D
SAYA teringin nak jadi tinggi dan caras ketinggian orang yang pernah menghina kependekan saya .
SAYA begitu obses dengan cardigan .
SAYA mahukan dea . boleh ?

naseb yg ini tk susah sngt . ha nah aku nk bgi soalan ny kt :

diana-cacingcrew.blogspot.com 
ibstoryulala.blogspot.com 

No comments:

Post a Comment