tag !

err actly sumpah aku malas nk update blog tyme cuty cuty nih . ingt ade yg menarik ? hampehh . ini pon sbb kne tag jea dngn cikilalala ku sayang . ha hamek kau . thanks laa eyh for this award . syg kau semangatsemangat lah . HAHA okayy . jom start jawab soalan !

http://roaarrylil-kun.blogspot.com/ dimata kalian blog aku ler  to . ( blogwalking if sudi )
- aww kau bg soalan maut nyah . blog kau ? err okay laa . cume aku nk jujur jea nyy . jngn merajuk taw taw . nk navigate susah . tp yg penting , blog kau comel duhh . jeles jeles . HAHA

nama blog anda dan kenapa letak nama to .
-waka waka eh eh . HAHA ntah . tataw knpe tulis nme blog cm nyy . aneh tk ? aneh kan . lantak aku lah . blog aku , acc aku . kau ap susah ?

nama URL blog anda dan dari mana datangnye idea itu .
-ahmadjoneddope.blogspot.com . actly ahmad joned to name laen yg bebudak class pena bagi kt aku . HAHA sungguh sedap kan name itu ? i adore it . dope pulaa sebab org ckp , dope itu hebad , terbaek . so aku gabungkan ahmad joned dan dope . thats mean ahmad joned terbaek .

apakah method dalam penulisan blog anda .
-method aku sntiasa berubah ubah ikot mood . so kalo ade yg aku termaki ke , terbahan ke , terhanjeng ke . sory laa eyh . kengkadang ade laa cite sal mmbe , sch , gusip , dan cinte . HAHA sure yg itu korg paling bosan kan ?

apa perasaan anda apabila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak . ( kadangkadang blog sendiri cantik tapi merendahkan diri )
-aha aku tkperlu nk merendahkan diri sbb aku da mmg rendah ! gila perli pnye soalan . HAHA mestilah jeles . mau tk jeles kau . aku bagai nk rak hias blog aku cecantik , tp blog kau juga yg menarik . grr buduhbuduh .

bilakah blog anda diwujudkan .
-ntah . tataw lupe laa . org bnyk makan semut mmg cenggini . HAHA yg penting dlm tahun nyy juga ar .

siapakah orang yg pertama tahu dan menjadi follower anda .
-yg ini jngn tnye . sumpah aku tktahu . btw , thanks laa eyh to the first person to . syg ketatketat .

sila tag lima nama lain untk menerima award tersebut dan forwardkan syarat syarat nyy .
- kalau aku malas nk tag bole tk ?

aku da tktahu nk tag dkat sp lagi . sory i'm not in mood . seriously . sorry

No comments:

Post a Comment