abe joe ♥

Hoho hari ny aku gn diana asek cite sal joe jea . ta abes2 lg . then ktorg gado2 psal joe . HAHA sumpa kelakar . psal tu jea smpai na gado2 . tp besh la . ktorg bergurau senda gila . da la aku tngah puase . tp aktif gila mcm xpuase jea . nasib la xpnat sngt . seni hari ny ckgu suh wat bnde pelik sket . hadoii buad buku nota lah . tp kne paku hammer sgle bagai . ntah aku pon xtahu ap motif nye . hehe . then wktu agame , ahah sperti biase keje aku gn diana kt blakang , TIDO ! benda wajib doe .mntang2 dok blakang ap lagi . bila tyme sejarah , ckgu xdtng , ya Allah , berpesta ktorg . da la aku bwak phone td . ap lg aku gn diana , berposing la . mcm2 . ingt kan hari ni ckgu bm dtng , tup2 xdtng jgak . haish mmg knduri sakan la aku kt klas td . tido nye , lame gila . bila ckgu science dtng bru aku bngun . sdih la jgak science dpt 50 % . down la sengal ! hadoii , sdih gle . tp nasib baek la ny cume ujian biase jea . kalo PMR btol , bole mati aku wehh ! pape pon , aku syang abe joe slame2nye . fullstop.

No comments:

Post a Comment