saket oh saket

ah saket melanda hari ny . huwaa sumpa saket . pagi2 lagi aku da saket kt lidah . saket sngt . hadoii sabar jela .da la pagi2 lagi da ingt kt abe joe . pape ntah . then g skola mcm biase dngn saketnye yg sengal mengal tuh ( ayat has ) . pagi2 lagi aku da panas jea . dngn saketnye lagi . bole pula bdak2 klas D kutuk2 aku . cm sial je ( sory ayat kurang ajar sket ) . bnde aku sabar je kot . naseb la kt skola . kalau kt tmpat laen , mau laen jadinye . dlm aty aku da nyumpah2 jea . then bila aku dlm pjalanan g kelas , nmpak pula buda tuh . hadoii mmg sengal mengal btol lah . aku ingt slame2nye da xkn prnah bertemu lagi . heshh . nasib baek la bila da smpai klas diana terus g kt aku . sejuk sket hati aku yg tngah panas menggelegak ni . diana ajak aku cite mcm2 . then tbe2 aku rase mood aku jadi baek pula . HAHA pelik kan ? aku pon pelik . oke suda2 cite bout hati sedang panas . ingtkan pj hari ny aku da smgt gle memakai baju pj . tngok2 ckgu xdtng . ouh , hmpe lagi harapan aku tok maen bola . hmm xpe la . mungkin hari laen ade . bila ckgu xde ktorg pon xg pj la , then msok kelas . mule2 msok kelas diorg ajak maen uno . ah mati2 maen jela da bosan . bile da habes da ade pemenang sume , aku rase malas nk maen lg . aku ajak ar diana g lepak tmpat ktorg blek kt blakang . mcm2 ktorg buad . bergambar la , berposing itu dan ini la . hehe . bila waktu agame yg aku nanti2kan , aku ingt nk tido . tp xtahu ntah knp rase cm xbole nk tido . bila rehat pula , aku da berazam nk beli nasi goreng , pau coklat 2 dan kentang goreng . HAHA gle bnyk aku makan . lapa siott . tngok2 kentang goreng xde . ah mati2 lantakla jnji pau coklat 2 dan nasi goreng ttp mnjadi habuan aku pada hari ini . lpas bli makanan tuh cpt2 ktorg blek kelas . yela , pas rehat kan math . math ckgu nye garang gila ouhh . asal xdpt jwb sket mmbebel kate down la , slow la . hadoii nme pon klas f . mmg lampi la kot . heheh gle kejam ckp klas sndiri lampi . tp mmg btol dugaan aku hari ny ,cikgu mengamok ! hoho takot doe . bila tyme khb pula , pn .lina xdtng . huwaa aku da meraung da . yela aku ingt ckgu nk explain psal masakan then suh masak , tp ckgu xdtng pula ! huh then ckgu relief msok . pergh sumpa aku tabik kt ckgu nye . penyabar gila walaupun bdak2 kelas aku da mcm monyet kt dlm kelas . HAHA yg best nye , bole pula ckgu tngah mengajar aku gn diana berposing kt blakang . haha sengal kan ? tbe2 saket aku sume dtng menyerang . saket badan la , saket tekak la , saket lidah la , lelangit la . haish mcm2 . da la saket gle . aku harap saket2 ny sume blah dari hidup aku esok !!!!!! grr .

No comments:

Post a Comment