ert

Hadoii hari ny ngantok gle ah . xtahu pasal ap . rasenye mlm tdi tido cm biase . tp bila da smpai skola ngantok gila2 . da la pegi skola naek JEJANTAS lagi hari ny . hadoii bikin malu saja . orang2 kt bawah sume da pandang semacam jea . ah mati2 lantak la jnji aku datang sch . then dlm pjalanan nk msuk kelas tuh , jmpe mieza . tyme tuh dea tngah btolkan tali kasut . bole pula dea nmpak aku . dea tegur aku cm ni , " la , tu mukenye knpe tuh ? " . aku jwab la " ngantok doe " . then dea p pkul kaki aku . mntang2 tngah tunduk btolkan tali kasut dan2 jea dea pkul kaki aku . then bila msok kelas diana gn erin tngah melepak . p2 erin nmpak aku then dea ckp kt diana aku da dtng . hee~ . p2 ktorg borak2 la . bkn bce bku pon . ert la katekan . snang kot soalannye . snang2 pon aku gn diana still meniru jgk . tp kali ni ktorg tiru xbnyk sngt la sbb ckgu duduk dkt gn ktorg . bila paper ert da abes , rase lega gila . tp hari ny mmg la aku ckp , hepy gila aku gn diana . ktorg nyanyi2 la , tegelak2 la . sumpa hepy gila . then gado2 psal joe la . heshh , sumpa kelaka . xtipu . but ade jgk 1 brite yg btol2 mengejutkan aku . diana yg crite kt aku psal brite tuh . tp mmg aku xcaye . serius !

No comments:

Post a Comment