Time to move on .

Assalamualaikum .

Kebosanan melanda lagi . Yeahh harini ahad . Hari paling dibenci oleh semua budak hostel / asrama . Taknak balik lahh awak . Tapi tahun nie saya SPM , acanoo ? Nasib baik lah sekarang dah boleh bawak phone lappy semua . Taklah bosan sangat . SPM tinggal 219 hari je lagi . Ohmaiii , sekejapnyaa masa berlalu . Nak undur balik boleh ? Nak jadi form 4 balik ? MUSTAHIL ah . And aku rasa sekarang dah tiba masa untuk aku berubah . Dah jauh menyimpang dah aku pergi nie *ayat taknak kalah . Kalau boleh aku nak naikkan ranking aku yang daripada nombor 123 tu jadi nombor 1 . Boleh dokk ? Aku nak banggakan mak abah aku . Aku nak buktikan kat mak abah yang dorang hantar aku penat lelah pergi KL setiap minggu berbaloi dengan result SPM aku nanti insyaAllah . Now the time for me to :


  • Cukupkan solat 5 waktu sehari semalam .
  • No more zzzzzzzzzzzz in class .
  • Reduce gossiping , laughing , playing .
  • Taknak melawan cakap cikgu dah .
  • Nak completekan semua homework yang hadoo .
  • Nak cepat-2 siapkan semua kompetensi :)

Dengar macam senang je kan nak buat semua ?

Ya Allah , berkatilah segala perbuatanku dan kurniakanlah kejayaan dalam SPM kelak . Amin~ 


No comments:

Post a Comment