Kawan , saya mintak maaf :'(

Assalamualaikum .

Hm kawan , aku mintak maaf sangat-2 . Seriously . Aku tak jangka pun jadi macam nie . Tiba-2 diorang panggil aku untuk tolong setup semua-2 tu . Meja goodies semua . Aku fikir lepas tolong fifi seting meja breakfast , aku dah boleh naek dah . Tapi dorang macam tak cukup orang pastu mintak tolong aku . Sampai ke petang aku busy dengan makcik-2 tu lagi komplen tak dapat goodies pe semua . Sorry k kawan . Aku tahu kau marah gila . Kalau aku kat tempat kau pun mesti aku marah jugak . Maybe lagi teruk . Hm weh , janganlah marah aku . Nanti aku takde kawan ohh . Pergi rehat pun sorang-2 je nanti hm . Harap esok kau dah okayy . Sorry buat kau macam tu . Sorry sangat-2 :'(


Hope benda nie tak jejas persahabatan kita kay ? Iloveyou FATIN 'AFIFAH <3

No comments:

Post a Comment