semoga berjaya kakak-2 dan abang-2 !

Assalamualaikum .

Okay sedar tak sedar dah nak habis dah kan 2011 . Tahun depan dah menginjak form5 . Aku form5 ? Okay hard to believe . Dahlah pendek kecik , tengok-2 form5 . Haih #apapontakboleh . Okay dah stop mengarut .

Hm SPM pon dah nak dekat kan ? Even bukan aku yang nak ambil , tapi aku tetap rasa debarannya ecehh . Pagi tadi sch aku baru nak buat graduation day . Haha sayang aku takdapat nak tengok gaya kakak abang aku kat sana #kakakabanglahsangat . Hm smk meru dah start SPM minggu depan lepas raya haji . Mak aku cakap . Motif cepat ? Takut banjir katanya . Hm tulah tu dengan hujan kilat ribut nya lagi . Baguslah tu . So kat sini nak cakap ,

Dear SPM candidates ,
Especially for kakak abang kat smk meru , I wish you all goodluck in SPM . Do the best okayy :) Dan goodluck juga untuk kau kau dan kau . Siapa kau ? Hm kau lah capital S ! Buat yang terbaik okay . I will always pray for you :') Untuk kakak abang yang dekat ert , goodluck jugak . Jangan hampakan harapan cikgu-2 dengan warden-2 yang tak henti-2 doa untuk kejayaan kakak abang semua okay :')

p/s : Kakak has accident baru-2 nie . Doakan has kuat hadapi semua nie ye . And doaakan juga kakak dea segera bangun dari koma . Terima kasih :')

No comments:

Post a Comment