nikmatnya tak pergi sekolah seminggu :')

Assalamualaikum .

Okay uolls semua takmo jealous-2 k , kitee pergi PICC harini . Oh nikmatnya seminggu tak ke sekolah :') Kau ada ? Takde kan k dah dok senyap #takdemotif . Oh okay harini pergi dolan-2 kat putrajaya . Ohsyemm gilaa kitee bangun awal harini . Oh pewlishh aku benci exceli cakap macam nie .

Hm exceli harini knvokesyen kamal . Mak aku pagi-2 dah macam alarm clock memekak jerit nama aku suruh bangun . Ok aku serba merah . Mak siap cakap lagi , "kau kena kejar anjing nanti padan muka" . K mak jealous lettew . Macam taktahu :') Sampai sana dalam pukul 10 . Dolan-2 jap kat bawah . Banyak jual bunga . Sumpah teringin nak ada orang bagi hihi xD . K then naek atas tengok pemandangan putrajaya . Ohmaii ohsyemm gilaa ah . Itulah nikmatnya tak pergi sekolah wehh . Tapi gayat . So dok sekejap je situ . Then tunggu bila lah nak habes kamal nie . Sampai tertido . Sampai lah kamal dah keluar dewan then baru turun balik tangkap gambar . Terpaksa lah aku jadi photographer tak berbayar :') K then tunggu lama gila kamal nie pergi hantar jubah ke buat jubah pon aku taktahu lerr . Last-2 keluar PICC tu dalam pukul 3 camtu . Ronda-2 putrajaya jap pastu makan balik . Tu je . Sumpah aku penat sebenarnya nie taklarat nak tulis macam-2 . Tengok gambar jela okay :')

err -.-



peliknya aku pakai spec

mat bunga

No comments:

Post a Comment