percayalah aku masih sayangkan kau :)

heyya readers . kayy tajuk aku . lebat habes . haha betul do . nak tau tak , semalam aku teringat kat dea lagi ohh . then mulalah . kini airmata pun mula mengalir bak ibarat lagu apit tu kan eceh . pastu tengok gambar dea lagi kat album sape ntah . lagilah kan aku menanges . bapak rindu do . haih aku dah taktau nak buad apa dah . semalam teringat balik semua janji janji dulu tyme dea dengan aku . nak bawak g superstar , nak bawak g makan minang , nak balik kampung naek motor samasama . and now its only just a dream . just a memory . errgh bila nak habes semua ny :'( yang pasti sekarang aku still sayangkan dea . no matter what i'm trying to do to forget him :/

p/s : minggu depan 2/7 - 7/7 aku pergi kem kebangsaan KPA kat jengka pahang . doakan aku selamat pergi dan balik . dan mintak doa jugak ert johan kebangsaan . amin~ .

peluk . cium . salam ,
Nurshuhadah

No comments:

Post a Comment