al-fatihah untuk amri :(

assalamualaikum .
okay post kali ny agak sedih sikit .
as you know , aku dok asrama .
and satu apa yg terjadi dekat sekeliling aku pon aku tktau .
semalam aku balik .
aku on formspring . 
then ade ques ny . from qylaa .
dea cakap macam ny .


and i , OMG . sumpah aku tk sangke .
sangat tk sangke .
awal sngt arwah pergi .
and yang aku tau , arwah meninggal sebab accident .
dngn lori .
lagi lah kan .
pastu aku pg lah profile fb arwah kejap .
ye memang betul arwah dah tade .
and aku ingt nak ucap takziah .
tapi aku lupe aku tkjadi friends arwah pon :(
so melalui blog ny jea aku boleh ucap takziah .
okay even aku tkberapa rapat sngt dngn arwah and kenal arwah pon sbb ex gf arwah , cuna , tapi aku tetap rase sedih dngn pemergian arwah .
yla , dlu kan tyme mulemule form4 kan aku sempat masuk smkmeru jap .
dapat kelas yg same dngn arwah 4 sains 5 .
tngok tngok skrg , arwah dah tade .
mesti laen kan rasenye ?
hmm nak buad macam mana .
Allah lagi sayangkan arwah .
walau apa apa pon , 
semoga roh arwah dicucuri rahmat .
dan semoga arwah tenang di alam sana .
alfatihah ~ .

No comments:

Post a Comment