3 weeks story in SERIKANDI !

heyya readers .
i'm back .
pehh bapak rindu do dngn blog , fb . 
macam macam nak share tau ! 
okay sepanjang 3 minggu kt sane , 
ade laa sikit sikit aku jadi minah rempit tulis tulis diari bagai ny sume hihi .
nak bace tk ?

28.3.2011
oh okay harini aku balik asrama . sumpah aku tksuke cha . rindu mak aku ! sumpah rindu sngt . da laa tadi sebelum aku balik , mak demam + sakit . kesian mak aku . aku risau sngt dngn mak aku . and skrg ny aku tktau kenapa tetiba aku rindu S . grr tksuke lah macam ny . terseksa tauu !! okay aku tau perasaan tkboleh nak tipu . tapi aku tknak perasaan macam ny . sumpah sakai . aku da tkboleh simpan perasaan lagi dah dekat dea . sebabnye ? aku takut dea dah ade orang laen . dah ade I ! itu yg aku paling takut . sumpah takut gila !

8.4.2011
woo bapak penad do harini . minggu ny aku agak busy sikit . harini baru dapat rest sebab since hari rabu jadi ajk bola baling kt smk cochrane . sumpah penad gila . tapi okay laa , atleast dapat gak an tngok dunia luar . hari first competition pompuan lawan . peh bapak ganas do bebudaknye maen . dah macam maen ragbi dah aku tngok . tapi terbaek ah do sch seksyen 5 wangsa maju . dah bunuh budak ert sampai 2 orang peh ! panas jea laa kan . hari second pulak , laki punye game . wootwoot . paling aku suke . okay gedik dah dtng . eh eh berhenti menggedik boleh ??! hihi xD . kan aku jadi ball picker , kiranya tugas aku ny agak 'mulia' jugak lah . jaga belakang tiang gol . asal bola keluar jea kena kutip . kena kepala menangis tk berlagu kau hihihi . okok sambung cerita please . pastu kan , bola aku terlepas aw dekat budak budak yang tengah practice . sch yg tngah practice tuh sch wangsa maju seksyen 2 . then dorang bagi lah balik taw bolanya . aku cakap lah thanks kan . lepas tuh kau tau tk ade sorang tu dea bole cakap apa ? "lah thanks jea ke ? buah mana buah ?" . peh memang terlebih kurang hajar lah aku cakap kan . bodoh gilaa la . terus aku tk pandang dah bebudak tuh . sangap betul . and harini pulak , aku tk jage padang and bola . and aku sesaje laa pg kt belakang tiang gol . pastu budak yg cakap dekat aku semalam tu kan , peh senyum pelik kat aku . memang tk ah kan . aku dah ngeri jea do . sebab sumpah aku takut .

9.4.2011
okay kita sambung balik cerita balik . sorry cerita tergendala semalam sebab terlalu penad sampai tk habes cerita lagi . hihi xD . en lepas budak tuh senyum dekat aku , aku baru perasan yang muke dea sebijik gila cam S ! OMG . memang aku tergamam gila bangang lah kan . and automatically rase takut and marah kt budak tuh dah hilang . hadoii . macam mana laa bole jadi macam ny . sumpah aku teringat balik dekat S . and skrg aku asyik ingt budak tu jea . sch wangsa maju seksyen 2 , jersi no ...... . wey sumpah kud skrg aku asyik ingt dea jea . hihi . aku harap lah nanti dapat jumpe dea lagi . and time dorang lawan final semalam , aku pg duduk dekat dorang pnye team yg reserved punye . best :) and and tau tk , dorang juara zon keramat kategori lelaki 18 . fuhh sumpah bangga . nak tnye ert dapat tempat keberapa ? HAHA lelaki ert hancur habes . baru dua game dah byebye dah hihi xD . mana tk nye kena belasah habes 9 1 kan . naseb lah ert pompuan dapat jugak even tmpat ketiga . agak best jugak lah tmpat ketiga tuh . harap aku dapat jumpe dea lagi kan hihihi gatal . 

11.4.2011
sah aku angau . hihi gedik . aku tktipu kud . skrg asyik ingt dea jea . HAHA idk apa dah jadi dngn aku skrg nyy . mybe sebab muke dea cam S . entahlah . perasaan aku keliru gilaa skrg . tktau whether aku suke yg mana . S atau budak tuh . but for sure aku memang dah 'sangkut' dngn budak seksyen 2 tu hihi xD . si S pulak , okay jujur aku mengaku aku sayang gilagila babi dekat dea . tapi aku takut nak kacau dea . sebab nye manalah tau nanti dea ade orang laen or something else yg memungkinkan benda tuh terjadi . aku takut gila benda tuh . and now aku keliru sngt yg mana aku suke . haih pening pening .

13.4.2011
okay disebabkan aku terlalu aktif 'menggedik' sepanjang jadi ajk bola baling , ha nah hambek kulit terbakar + mengelupas + hitam !! err mimpi ngeri mimpi ngeri . so skrg kena duk diamdiam tkboleh pg mana mana sebab kena jaga kulit muka yg dah semakin menipis dan gelap ini okay :')

ha dah habes baca dah ? best tk ? mesti korang nak cakap cerita aku gedik kan ? tkpela cakap la cakap la .
tk kesah pon . hihi xD . pejadah aku merepek ny . act aku mengantuk gilagila ny . tapi disebabkan malam ny aku semangat abah nak cerita pasal benda ny aku tahan jugak mata aku . hmm kay laa , now i want to go to sleep . penad gila woo . esok update lagi kbai readers .
love yaa <3

No comments:

Post a Comment