kecewa =,='

heyya readers . sorry dah lama tk update . busy kud . 
jumaat lepas , aku sempat update satu post .
jyeahh story about my feelings ryte ?
kecewa sungguh kan ? hoho kejam kau nyah .
bukan apa . tyme to aku tngah penad . pastu aku frust tkde sorang pon kawan aku yg tegur aku .
melainkan member aka JIRAN aku yg tersayang jea yg semangat abah post kt wall aku .
tapi still rasa kecewa . thats why laa ayat macam touching sket kan hoho :P

okay harini aku , my bie , aimi dngn mal dah plan aw nak pi mid valley .
semua dah sure pg kecuali aku dngn aimi .
then bangun pagipagi tadi aku tnye mak aku macam ny ,
aku : mak , orang nak p jenjalan boleh tk ?
mak : jenjalan kat mana ?
aku : kat mid valley .
mak : dngn siapa ?
aku : dngn wanie ( refer to aimi )
mak : umi bagi ke ?
aku : umi ? emm entahlah .
mak : ala mesti umi tk bagi pg nye to .
aku : ala orang nak pg  ):

lastlast , rayu punye rayu tetap tkdapat . grr geram tahuu !!
then aku mogok . HAHA tapi sekejap jela .
tapi serius do aku nak pg .
sbb minggu ny jea yg aku ade .
nak harap cuti panjang macam ny , bulan 6 jela yg ade .
itupun berjanggut aku kena tunggu .
haih sabar jela .


No comments:

Post a Comment