ily , imy , iny !!

okay aku dah balik .
seminggu do .
tapi aku tk rase bahagia pon bila balik . sebab ?
sebabnya aku tk rase pon aku ny wujud tauuu !!!
member ade punye ramai .
tkde sorang pon yg nak tegur kan .
okay aku bukan mintk korg nak tegur aku dulu or what .
but atleast tolonglah .
appreciate aku sikit .
aku tau sekarang aku dah jauh .
makin lama makin jauh .
tapi itu tk bermakna aku tkde terus kan ?
ke korang semua memang dah anggap aku MATI bila aku pindah sch ?
nampaknye memang macam to lah kan hakikatnye .
kalau lah aku boleh putar masa balik .
aku sumpah aku takkan pindah .
tapi nak buad macam mana , this is the fact and fate .
nak taknak aku terpakse terima .
kalau awal awal lagi aku da tau akan jadi macam ny ,
memang aku takkan balik rumah and takkan pindah .
sumpah aku cakap . aku takkan balik .
now aku akan cuba bertahan hidup tanpa mereka mereka yang pernah anggap aku KAWAN .
can i ?

No comments:

Post a Comment