wee :DD



jyeahh ! ny dea , permohonan online aku berjaya sudah . HAHA korg ingt tk , post aku yg bertitle wootwoot to kan . ha act aku dah memang dapat dah suratnye . hehe . tapi saje jea aku nk menayang plus membatak yang aku dah dapat teknik setapak

blogger-emoticon.blogspot.com . HAHA sumpah poyo . wah semangad gila kud aku . awal awal lagi aku dah buad preparations . okayy semua dah sedih do aku nk pindah sch tahun depan . termasuk seorang minah ny . semalam aku wtw dengan dea .
her name is emieza lyana
blogger-emoticon.blogspot.com . kalau korang tngok profile dea nak bukak link ny , emieza lyana . tk sangke doh ayat dea yg paling bawah sekali to . dea ckp aku junior yg paling tulus dngn dea . aww
blogger-emoticon.blogspot.com . HAHA ingt dea maen maen . rupanya betul . hee thanks mieza . kau pon okay what . kau senior merangkap kakak paling gempak aku penah ade . kau cakap nanti aku lupakan kau ? hell no lah babe aku nk lupakan kau . HAHA lepas ny dah tkde sape doh nk usha kau kt bus stop lagi . sebab itu kan kerja aku . lepas ny aman lah hidup kau aku tk kacau lagi tyme balik kt bus stop :DD . lek lah babe . 3 hari first aku sch meru lagi . lepastu baru aku blah pg teknik setapak . ha tyme to jangan nak rindurindu aku taw
blogger-emoticon.blogspot.com .

No comments:

Post a Comment