oh goshh !

ouh okay harini sumpah aku semangad gila bangun pagipagi . eh setiap ayat aku mesti mula dngn okay kan ? aha nk buad macam mana dah aku suka perkataan okay to . HAHA nak ulang lagi lah . okay anak anak ikan mak semua . dah bersedia keh nk tahu aku dapat result PMR berapa ? okok , ha nah !
3A5B !!!
seriously tk expect langsung ade A . malas doh nk target target ny . asal target tk dapat asal target tk dapat . buduh . hee :P

okay , ha tngok okay lagi . haha yla okay :D . nk cerita ny . tadi lepas amek result , plan ingt nk pg jenjalan . plan plan plan sampai pukul 1 . lastlast naek jela bas . ktorg amek bas dekat depan sch . naseb lah ade bas . then dah sampai 7e tukar bas lah kan . then jalan lah macam biase . tetiba bas nye benti kt tepi jalan . pastu aku dngr bunyi enjin mmg kuad gila babi . sumpah dah takudd . tngok tngok org kt depan semua lari lari nk turun . ktorg pon apalagi lari lah kan . eii sumpah lah aku takud . rupanya pemnadu bas to ade sawan . haishh . macam mana lah boleh jadi smpai macam ny kan . teruk teruk . naseb baek aku tk accident . choyy lah !

No comments:

Post a Comment