langkawi trip .

otw
act ktorg bertolak malam jumaat dalam pukul 12 cm to . pehh sumpah dalam bas sejuk gila babi . sumpah tktipu . sejuk yg teramat . dah pakai sweater pon still rase sejuknya . then dalam bas to pasang lah CD cerita senario asam garam . okay lah kan atleast tk membosankan sngt . then bila cerita to dah habes tutuplah tv . pastu aku tngok sume yg dalam bas sume dah tido . tinggal aku jea kud yg tkboleh tido . kejap kejap pandang luar . kejap kejap tngok orang dalam bas . haishh -.- lastlast aku dngar lagu terus tertido . aku ingt tyme to pukul 3 pagi . 

first day
ouh okay pukul 6 pagi mak aku kejut . tyme to dah sampai R&R sungai muda . ckp nk pg solat jp . ouh okayy aku sambung tido blek . then tibatiba drebar bas nya tnye sume dah ade dalam bas belum . pehh menggelabah kau . naseb mak aku habes solat awal . choyy ! rupanya ramai lagi yg belum naek . cibs betul . saja buad aku gelabah . heshh =,= . lepas sume dah ade dalam bas , bas pon gerak . HAHA boleh pulak tertido lagi tyme otw nk pg kuala perlis . pastu mak aku kejut lagi bila dah sampai kuala perlis . wah , keluar keluar sumpah dekat kuala perlis to ramai . gila ramai siot . fuhh . then ktorg naek feri . namanya kenangan 6 . choyy kenangan lah sngt kan kalau ferinya bocor . nyokk betul . bila dah smpai langkawi to , lega lah kud . tapi sumpah kt jeti crowd gila . haishh -.- lepas to singgah lah satu warung ny , makan tngahari . then terus gerak pg tempat minyak gamat . HAHA berlambak kud mak aku beli . after that , pg tempat kain batik pulak . HAHA mmg kes gempak lah kan kalau hujanhujan pon makcik makcik dalam bas aku semangat gila . okay lepas pg tempat kain batik , gerak pulak pg makam mahsuri . mulemule dah smpai aw , tapi tkjadi sbb tngah hujan lebat gila then tyme to parking pon tarak . so lastlast tkjadi pg . err lepastu lagi , pg beras terbakar . saja lah konon konon melawat tempat bersejarah . sejarah lah sngt . ouh okay then terus blek cari hotel . tepi pantai kud . wahh best best . hee~ . malam to ktorg just keluar makanmakan , jalanjalan and lepak tepi pantai  jea . ade uptown kud dekat dekat dngn hotel ktorg to . dapatlah aku beli baju ELMO ! *winkwink .

















































*CERITA HARI KEDUA DISAMBUNG ESOK . BYEBYE !

No comments:

Post a Comment