langkawi trip part 2 .

okay harini cik shuada akn sambung ye cerita semasa di langkawi .


second day
ouh okay harini activity ktorg ialah pg tempat idaman seluruh surirumah tangga seluruh dunia *ayat makcik bas aku* . HAHA kena bertolak pukul 9 . boleh pulak lambat kau kan ? choyy ! naseb tk kena tinggal bas tahu . kalau tk kau kemana coklat pon kemana . haish -.- . masuk masuk bas jea sumpah malu gila . semua pandang . to lah laen kali jngn lambat lagi ye cik shuada ! firstfirst sekali pg IDAMAN SURI . peh bapak ramai . sumpah . nk bayar pon smpai kena tunggu sejam . en aku ade cerita bout sorg makcik jawa ny kan ( suka suki aku jea panggil makcik jawa ) . HAHA u know what ? dea beli barang bnyk gila . aku ingt lima ke enam plastik . besar besar pulak to dibelinya . memang terbaek makcik to aku cakap . lepas pg tempat to , pg PERNIAGAAN HAJI ISMAIL GROUP pulak . ouh okay syurga coklat . wou masuk masuk jea aku dah nampak ferrero rocher . apa kau nak cakap ? apalagi kan , terus grab lah . pastu aku jelajah satu tempat to cari coklat yg best best . HAHA hambek kau . pilih coklat punya tk hengat , sampai 200 ringgit lebih wehh ! kesian mak aku . lari bajet dea . hee . sorry yah mak . ada tk tngok harga pon tyme pilih to . hee sorry . after that , pg RAM'S . ouh tempatnya sama jea macam idaman suri to . cuma harganya lebih murah lah . tapi aku tk turun pon . malas . dok dalam bas jea . HAHA eh ade story kelakar ny . makcik jawa to kan , dea turun aw tyme dekat RAM'S to . dea beli periuk nasi ke mangkuk yg sampai enam tingkat . pehh bapak hebad makcik ny aku cakap . lepastu dea masuk bas awal .   act ramai lagi dekat dalam RAM'S to . yg belum naek bas lagi . then makcik to gila punya semangat boleh turun blek pg kedai tuh . tyme dea turun to dea ckp , " eh tkboleh lah , tergoda tergoda " . HAHA masalah memang kelakar gila babe makcik to cakap . then bila makcik to dah turun lama sket , anak dea pulak turun . anaknya lagi cam cibai do . tyme anaknya turun to , ade yg tnye aw , " eh kau nk pg mana pis ? " . then korg tahu anak dea boleh reply apa ? " kejap aku nk suruh mak aku mengucap ! " . HAHA gila sial jea kud anak dea ckp macam to . yg penting memang kelakar . bila makcik to naek , aku tngok anaknya tngah pegang kotak besar gila wootwoot . HAHA then bila masuk bas jea , mukanya penad gila . pastu makcik nya ckp , "tkboleh tahan lah , iman dah longgar . setan dekat sini semua kuad kuad . tklarat nk lawan " . bhahahahaha . lawak lah choy ! kenapa kauorang tk gelak ? sedih jea aku cerita . ngee~ . after that pg makan tengahari . then blek hotel . malamnya just keluar makan , dolandolan , lepak pantai , snapping . to jea . esoknya dah blek . 






















  

No comments:

Post a Comment