cerita 03112010

ceramah keselamatan jalanraya
act hari ny sumpah aku malas gila dtng sch . tp nk tknk kne jgak laa dtng coz da jnji dngn wa gn za . act aku gn wa dtng coz nk jmpe abg ohtidak jea . HAHA what means of abg ohtidak ? nk tahu juga ke ? err , rasanya tkpayah laa kut . we'll gonna keep it secret , tightly . fullstop . HAHA okay back to the story . ktorg ingt hari ny nk ponteng kan coz budakbudak form4 da habes exam . tp sbb ade majlis ceramah keselamatan jalanraya to , ktorg tkjadi ponteng . katanya majlis to eksklusif . katanya lah kan . HAHA eksklusif mnde aku kepanasan jea dlm dewan to .hmm lantak ar jnji dpt duduk . kan ceramah keselamatan jalanraya , mestilah ade polis kan . woahh , polis nya berlagak amat . nyampah . heshh aku da mula anti polis ny . this is all because that saman tempoh hari . dendam kt polis to membara do .mmg tk kan pena lupe . ceramah to , bosan + best laa juga .

facebook ku dicemari ! oh no
petang after blek sch as usual online lah kan . tyme aku buka fb ade laa some notifications . aku buka laa satusatu . then tibatiba ade sorg mamat nyy IM aku pelikpelik . ngarut . tah ap ap tah . dea ckp dea bdak singapore laa , muka aku cute laa , hape ntah lagi dea ngarut kt aku . wah tibatiba dea tnye aku ade bf blom . err oleh sebab hati aku tertinggal dekat si capital I to , aku terpaksa ngaku yg aku nyy otw nk ade bf . HAHA mcm kelakar jaak . after that korg tahu dea bole ckp ap , dea ajak aku stim ! HAHA pale otak dea . pk aku layan laa bnde bnde cm to . sory laa der , i'm not that type . if kau da gersang sngt , pg kutip minahminah tepi jalan to . free free jea aku bole bg . HAHA mmg aku geram amat dngn budak itu . aku siap ngadu lagi dekat sorg budak form4 ny . tp dea pg gelakkan aku . heshh bongok btol . korg nk bukti ayat ayat gersang mamat to ? meh sini aku tayang satusatu . 

p/s : sorry quality image mmg teruk . teruk sngtsngt . sorry

bukti 1
bukti 2

bukti 3
bukti 4

bukti 5

bukti 6

bukti 7
 
komen aku :
bukti 1 - act aku tkpaham lgsung ap yg dea tulis mulamula . masuk yg second  mcm shiak jea . "terghairah i" . HAHA palatok dea .
bukti 2 - act bukti 2 ayat aku yg first to aku masih wengweng . mmg tkpaham lgsung mksod dea . then tnye aku ade bf ke tk
bukti 3 - HAHA aku terpaksa ngaku yg aku ontheway nk ade bf . then dea ckp guy yg dpt aku to bertuah . mslh bertuah laa sngt kan ? pas to dea ckp tk bole tahan tngok muka aku , kelakar ke weyy muka aku ? pas to suh aku jadi "kawan nakal" dea kt fb . gila ap .
bukti 4 - dea pancing gila terbaek do . dea ckp muka aku yg paling comel diantara sume mem mem fb dea . HAHA dasar nk menipu . baru jea tdi aku tngok fb dea , ramai jea lagi yg hawt , comel , bergaya , lawa dari aku . ppe ntah . ( padahal dlm hati bangga gila eceh HAHA )
bukti 5 - kepale hotak dea ajak aku stim . ingt aku nyy pompuan ap ? lastlast aku jujur ckp mmg tk pena layan stim . bole pula paksa paksa lepas to . haishh melebih ny
bukti 6 - terus aku ckp , "jgn harap" . mslh da mmg btol . aku suh dea layan gn pompuan laen jea . pas to menggedik . eii nyampah .
bukti 7 - serius yg paling bongok bungek n others .ce korg tngok kt kotak merah to ? ade nmpak ? HAHA what do you want to say ?


*the conclusion is , if da gersang sngt , target laa yg btol btol . ini pilih budak kecik mcm aku . HAHA mmg tk laa . HAHA facebook ku tercemar ouh . habes da tk suci wehh . act aku ade pesanan penaja nk bg kt budak to , jngn pandaipandai pakai nme singapore laa , tkpasal pasal sbb kau , singapore rosak , tercemar mcm fb aku .

No comments:

Post a Comment