cerita 02112010

sukan rakyat 
okay pagi tadi ade sukan rakyat . dtng pon sbb budakbudaknye ckp nme aku tersenarai skali . tp dtng dtng , satu game pon aku tk maen . heshh lantak ar . aku nyy pon bkan beria sngt nk maen . peningpening to still ade . tyme baling selipar , dorg ckp name aku ade skali . tp bila ckgu ckp nme peserta nye , sahsah nme aku tk masuk lgsung . kan budakbudak nye first round menang baling baling selipar uh , then aku rase dorg tk sempat rehat lgsung terus kne panggil for second round . nk buad cmne dah kne panggil kne laa lawan kan . bila da habes lawan to , ckgu ckp team budakbudak aku kalah . then tibatiba zaza dok kt tepi mcm menangis . n nabila bole pulaa ckp cm nyy , " sabar za , relek za , kita kalah " . HAHA mcm bodo jaak . act zaza tkbole bernafas . panik laa do . terus budakbudak nya papah bwak keluar . pg belakang dewan . then ktorg buad laa mcm mcm . tapi aku pelik lah weyy . sumpah . knpe manusia nyy tk pernah berhenti nk mendengki dngn org ? even org to tngah saket bagai nk rak ade jea si pendengki yg busuk hati nyy menyebok . kali nyy korg tahu pendengki busuk hati to ckp ap ? kan zaza tngah saket terbaring kan , dorg ckp cm nyy , " jngn mati sudah laa " . mmg cilake gila babi kan ? haa amek kau bila aku da start mencarut . memang makanan kau maki hamun jela . sial , bodoh pnye budak . idk lah words ap lagi nk describe korg nyy . i've lost my words . yg penting korg mmg teruk . aku harap laa mudah mudahan korg ny diberikan hidayah cepatcepat oleh Tuhan . takot nnt tk sempat jea . grr aku cuma bole ckp , jngn terlalu bnci sngt laa kan dkt zaza to , takot nnt tk pasalpasal korg jdi bestie dea pula . HAHA


kawan baru
izzaty basyirah , ily .
korg korg , aku nk promote nyy , act kan , aku ade mem baru . nama dea izzaty basyirah . she's great as her name u know ? HAHA act ktorg kenal da lame . tp tkde laa lame sngt . even dalam IMCHAT ktorg rapat sngt . and the best things about her , dea cantek ! hee . geramgeram . ib , i happy sngt kita jadi kawan . hope everlasting lah hubungan kita . ilyplusplus ouh !

No comments:

Post a Comment