so bored

update 1905 - dea da start mc8 i balik . act dea tk mara pun . hee sukasuka 
 brr today i ke sch . HAHA act malas . tp dtng jela . mlm tadi dea ade ajak jmpe . dea ajak jmpe pagi tdi kol 7 setengah kat kantin . then i ingt balik yg bebudak form 3 kan ade pehimpunan . then i ckp kt dea maybe tk bole jmpe . dea okay jaak . dea ajak jmpe lagi selasa ny . harap laa i bole jmpe dea . tadi ktorg kena stay dewan makan asrama . ade ceramah bagai . HAHA i ngantuk gila dengar . da nk tetido da pun . tyme da na balik uh , ade laa ckgu suh buad xtvt merepek . xtvt dea mcm nyy , one group ade 20 orang . one of them mesti jadi ketua group . then one lagi kena melukis something yg ditunjukkan kt depan smbil tutup mata . buta lah kononkonon kan . HAHA masalah mmbe ktorg to kelakar do dea lukis , aku da tegelak gelak jea . tapi kan , i tk tahu lah knpe spnjg program tdi , i asek ingt dea jek . mmbe i ckp ap pun i da tk dengar , asek ingt dea jaak . hurm knpe lah . mybe i rasa tksedap hati plak kut sbb tk dpt jmpe dea pagi tadi . then tdi mase balik i lalu pagar utama sbb diana lalu situ . tibatiba jek erin ajak teman dea g beli air kt kntin . otw p kantin to , ktorg jmpe zaza . then zaza tk habes habes asek sebut nama dea jeh . hati i tibatiba degup . HAHA kelakar . zaza ckp dea ade kt kntin tngah lepaklepak . adoii i ckp , nk jmpe dea ke tknk ? zaza suh jea i jmpe dea . i pun , hmm yla . da nk smpai jea kntin to , i nmpak dea tngah lepaklepak gn mmbe dea . adoyai , nk tegur ke tknk ? sbb i malu lah . malu sngtsngt . i segan act kalo ade mmbe mmbe dea . terus i tkjadi tegur dea . then mase i jalan gn erin beli air , i dengar laa ade org ckp , budakbudak dea jgak kut , ckp cm ny , "weh tu kan tu kan ? " . hadoii i da malu jea wehh . sumpa i ckp . menyesal sngtsngt . da laa malu satu hal , then diorg ckp plak cm to , bergande gande malunya . i tktahu ap reaksi dea tyme to . i rasa dea marah laa . hmm ,
awak , saya nk ckp sory sngtsngt eh td tk tegur awak . bukan ap , saya cuma malu jea . malu sngtsngt . tadi saya mmg da nk tegur awak , tp bila saya nmpak kawankawan awak jea , saya rasa malu and terus tkjadi nk tegur . bkn ap , saya segan laa dngn kawankawan awak to . saya takut diorg cakap mcm mcm tntg saya nnt . thats why saya tk tegur awak . sory sngtsngt yea . saya tahu maybe awak kecewa . tp tolonglah faham saya . saya segan . saya harap awak tk marah or touching dngn saya . sory sngtsngt . and saya harap awak balas mc8 saya )'
p/s : saya tggu jgak awak text saya

sory sngtsngt

maafkan saya ?

No comments:

Post a Comment