))':

sory da lame tk update blog . busy plus penat plus malas plus tade mood nk blogging . serius sumpah . pagi tadi dtng pon sbb kne hntar bku teks . penat do angkut dari rumah smpai sch . da laa jauh . pk tk penat ap . da mcm hape jek . hari ny kne stay dewan makan asrama lagi . hadoii , you know what ? aku da penat angkut buku teks yg smpai 14 'keping' uh smpai sch , dah disuruh pula bawa g dewan makan to . mslh jauh gilaa kut . sumpah . da smpai dewan , ckgu nye panggil suh g hntar kt bilik buku teks . mmg sengal betul . bnde da laa tngah pening gila mase to . aku sabar jaak . n sbb ade dua buku aku tk balut , so kena laa seringgit . seringgit pon mahal pe ! bole beli gulagula 20 bijik ha ! amek kau. tapi penceramah yg datang hari ny kelakar laa juga . dea ajar bnde bukanbukan kut . act dea suh ktorg ikot ap yg dea buad kt depan . so ktorg ikot jela . dea buad bnde ny , dea menyanyi mcm ny , "saya ada bola , bola saya besar , kalau bukan besar , bukan bola saya " . korg tahu tk smbil nyanyi to dea buad gaya ap ? kelakar do . dea buad laa bentuk bola mcm mne , bntuk besar mcm mne . HAHA then ktorg ikot kelakar gilaa . after that yg part bola to penceramah nye tukar jadi perut . HAHA tyme to mmg best gila . siap ditunjukkan lagi perut nye . lepas to korg tahu dea bole ckp pe ? "ha sekarang ny baru laa ckgu ckgu smkmeru , penceramah kt sini sume tahu yg pelajar pelajar form 3 smk meru mmg perut besar sume " . hadoii , ktorg da geram jek . kurang asam betul ! then ktorg buad laa xtvt mnde tah . lupe . pening gila laa weh tyme to . otak blank .
act i dtng hari ny ade dua sebab . first , sbb nk hntar buku teks . second , sbb dea ajak jmpe . hoho malam tdi i da excited gila . tp mcm sengal jaak dea to . i mc8 dea tnye pkul bp nk jmpe tk balas balas .heshh geram ouhh . i mc8 just nk confirmation jea nk jmpe bila pkul bp . tp tk balas . sabar jaak . naseb i sayang dea . hee . tyme nk balik to , zaza ckp mybe dea tggu kt kntin . i pon , hmm okay . tyme smpai kantin to , i tk nmpak dea pon . HAHA i kan rabun . nk nmpak mcm mne . so i pg jela teman diana beli air . then zaza dtng kt i . ckp dea tngah tggu . adoii , tahu tk malu dah blushing gila mase to ? after that zaza suh g jmpe dea . zaza temankan . alamak , nk tknk kne jmpe jgak lah kan ? then i terpakse buad keputusan tk jmpe dea . huu sedih kut . i terus blek jeh mase to . malu pnye pasal . lagipon i pening laa . tk larat nk menggedik . hee . tapi now i rasa menyesal sngtsngt weh . sumpah tk tipu . i just takot dea marah i sbb dea mmg tk balas even satu pon mc8 i . awak , sory sngtsngt eh td tk jumpe . awak mesti tahu kan ap sebabnye ? sory yea . sory sngtsngt . even tadi kite tk jmpe , tpi saya nk bagitahu yg saya sayang sngtsngt kt awak . sory for hurting u for this second tyme . i really really regretted . saya harap awak maafkan saya yea . please please ?

No comments:

Post a Comment