sentuhan terakhir

huwaa sedih ouhh tk dpt pg befday party najwa kt uma deaa khamis hari tuu . serius . then mlm tuu jgak deaa bg mc8 kat aku cmni ,


                        wawa : adek , sangatsangat rugi kamu tade )': thanks a lot susa2 agy gift .. cantek aw , cam tau2 uma aku tade frame , oke la aku tanak cite sal celebrates td mesty kau terase .. cian at kau laa .. time kaseh shuada . naty najwa bawak kek yea ? ite makan same2 yea ? ily 
                        aku : huwaa sedih . ala hadiah kecik kecik jea . bawak taw esok kek nye . ily too
                        wawa : ya , i will adek ((:
err , betul betul rase sedih tyme tuu . okok , stop story bout that . buad aku sedih jea nnt .  then smlm ckgu bm bg panduan for PMR . bout cmne nk jawab soalan , n blablabla . n ade satu bnde yg menarik perhatian aku . ckgu ade ckp bout 'sentuhan terakhir' . hoho dengar mcm ngeri gilaa kan ? act bnde biase jea kut . saje ckgu wt gempak . HAHA . then bila blek tuu wina ajak jalan kaki p sungai binjai . ikot jela kan . pas 2 dea ckp ade jamuan raye kt office sksb . dea ajak g makan skali kt situ . oh no , ingt kau ajak jln kaki saje saje jea , rupanya de something . bnde dah lah aku malu gilaa kut . ah ikot jela kan . dpt mkan free . bila masuk jea , ade bnyk laa mknn . tapi aku amek bihun sup . err sedap laa jgak kan . biasela , org jawa yg masak . mmg laa sedap kan . after makan tuu pe lagi cabut laa kan . bila balik tuh kan biasanya aku lalu taman berkat . tapi hari tu kenyang punya pasal aku lalu restu 1 . then otw nk smpaai rumah tu , ade laa aku jmpe dua org budak nih . comel gilaa kut . pas 2 depa tegur aku . diorg ckp smbil tnjuk aku something , " akak , meh laa beli buah mangga ni . murah jea . dua singgit " . n i was like , err pandai betul bbudak ni . da laa comel gila . aku pon ckp laa , " ala sory yea dik , akak tk makan laa mangga muda " . hoho mslh dea jual mangga muda pula . ingt aku wanita mengandung hape ?
                          

No comments:

Post a Comment