erk =='

HAHA macam bodoh jea hari ny kne ceramah gn puan lina . hadoii , tk pasal pasal terus mengantuk . cite dea cm ny , ktorg masuk bengkel jahitan . mulamula masuk oke jea . then tibe tibe puan lina suh sume berdiri . berdiri jea laa kan . puan lina nk soal kut . ntah . bila puan lina soal jea , mcm mcm jwpn keluar termasuk dari mulut aku . hoho gilaa betul . first question sume bg jwpan merapu rapu . so tkde pon yg jwb betul . masuk second questions pula , tnye bout lukisan teknik kut . ntah . act aku tk tahu pon ap jwpn nye . so aku dngn banggenye selambe jela angkat tngn . haha tk sngke betul pula jwpn aku . terus ckgu suh duduk . bbudak laen da pandang jea . ah lantak lah jnji aku dpat duduk . pas 2 tibe tibe puan lina soal aku blek cm ni , " awak betul betul tahu ke atau awak bantai jea " ? err aku jujur jela kan . n then start dari situ puan lina ceramah ktorg . aduhh , kalau ceramah suare kuad tkpela jgak . nyy mslhnye , da laa suare slow , ckp nye pon lambat sngt . aku da berair jea matenye . da laa dekat dngn tmpat ckgu . ouh aku tahan jela matenye . tk pasal pasal ktorg kelua rehat lmbat . bila tyme puan lina habes jea , aku terus masuk class , tido . pehh mmg sumpa aku ckp , ngantuk gilaa babi ! tapi bila asyik nk tido , ade jea bnde yg memanaskan aku . sial betul . haris n pijol laa . bole depa ckp aku khayal , baru amek ice . pale hotak korg . sesedap jea ckp aku cm tuh . tabuk tahu laa .

No comments:

Post a Comment