trial menanti

omg mggu dpan trial suda . HAHA da la 1 pon xready ag . mne xnye , gosip online gosip online . hee . bguslah trial wt bulan2 puase nih . dpat berkat sket . yg aku xske nye , kelaparan je . blom tgahari aku da lapar . sabo je . hee . suda2 cite bout puase . aku risau doe trial ni . even korg nmpak aku cm xde ppe , cm xde prasaan je nk trial kn , act serius aku risau gila . aku risau ade yg failed nnt . bhye lah kut kalau ade yg failed ! huwaa sp bole mmbantu aku nih ? aku perlu sngt ade org ajar aku math . sbb subjek tu je aku mmg xready spenuhnye . yg laen tuh aku xkesah sngt sbb perlu bace jea . hadoii ni lah padahnye . online x ingt dnie . bila da tyme suntuk cm ni , baru gelabah nk suh org ajar la , ap la . pdan muke aku kn3 ? HAHA . eh nk bg tahu nih , kn aku trial mggu dpan , so mybe jarang online lah kot . kot jela . hee , so klau ade sp2 nk tny aku ke , o ppe je , just mesej shj k . insyaAllah psti akn dibalas . emm k lah , itu shj yg aku nk tulis . nk smbung study ni , daa

No comments:

Post a Comment