suasana baru

hoho hari ni aku datang ke sch dngn semangat yg baru . 1 ramadhan la katekan . pagi pagi lagi aku suda jumpe mieza . ouh bbunge2 rasenye . hee~ . pas2 msuk klas sunyi jea . bdak2 nye sume diam . keajaiban btol . n tyme aku msuk klas n letak beg tuh , aku tngok klas pnuh dngn sampah . da la hari ni aku bertugas gn diana . so demi selamatkan keadaan drpd kne marah gn ckgu sbb klas kotor , aku pon ambil keputusan sapu klas . da la sorang2 pula tuh . diana xdtng . hmm sapu jela . pnjm penyapu klas h punye . at least bole buad pahala kan ? HAHA baek gila kut . bdak2 nye da ckp ap da tyme aku sapu tu . buad baek la , amal ibadah la . hey lantak aku la . yg besh nye , penyapu tu same tinggi dngn aku kot ! HAHA bangge gila . then bila tyme geo , sumpa ngantuk gila wehh dngar ckgunye mmbebel psal alam sekitar . hesh bosan tahu ? aku da ttido da . bila tyme rehat , g jln2 jela . xkan la nk g kntin pula kn ? g jlan2 tyme tuh gn mira , erin gn najwa . kelakar doe gn mira n najwa . mcm xpuase je diorg due tu . tegelak gelak . da la kuad pula tuh . haish sumpa besh . bila sampai wktu ert , da tahu sngt , msti ckgu suh wt test yg ade dlm bku tu . da la bosan gila . aku da lemah longlai sahaja . HAHA mcm la pnat sngt . naseb balek awal doe . 12 setengah da balek da . yuhuu . heleh tp same je kot smpai rumahnye kol 1 gk . tp besh doe hari ni . serius sbb suasana nye laen gila . sumpa wehh ! hari ni lame gila aku lepak gn wani . lame kut aku xlepak gn dea . yela , kn skg klas jauh2 , so jarang la jmpe . tapi sronok sngt sbb dpat lepak gn dea . smpai aku balek kol 1 . kluar skola kol 12 setengah , tp balek kol 1 . HAHA poyo jea . hee suda la , tida tahu nk mengarut ap lagi . esok nk puase . so , kne tido awal . daa

No comments:

Post a Comment