rinduu

fuhh lame nye x update . pnat doe 2-3 hari ny . mne x nye , bejalan aje kejenye . ary sabtu g sksb . HAHA besh la juga . ahad pula g pasar pagi yg dkat gn stadium shah alam tuh . pas2 g giant plak . blek uma ptngnye ibu ajak g jj . ah pegi jela even pnat gila . mcm ny crite tyme hari sabtu : 

sabtu , 31 july , 2010
yeahh gigi yg menarik ((:

i wanna take ur heart 


penat la wehh

  Pagi2 la ibu da kejutkan aku suh bangun . sbnarnye pagi tuh ibu kne pg perak ade knduri . semangat gila masalahnye smpai knduri kt perak yg jauh2 tu pon nk g . tp ibu aku g sorg jela gn kwan2 nye . abah x ikot . ibu g kol 7 . so , aku tido la blek sblum kol 9 . ingtkan nk g binjai ( sksb ) kol 9 sbb aca gn has g kol 9 . tp telajak tido pula smpai kol 9.25 . hadoii sabar jela . bila bangun jea , kyra call aku . tnye da siap blom . ap lagi , kelam kabut la . naseb la dea bg mase suh siap . bila kyra dtng , aku ckp gn dea adek aku pon nk g skali . dea ajak naek triple siott ! HAHA serius aku xsgke dea bole ajak cm tuh . naek jela . naseb parking kt rumah uwien jea .
  Bila smpai skola tu , ingt nk g hntar duet kupon . tp ckgu nye sibuk pula . emm bayar hari selasa jela . pas2 trus g jlan2 tngok ade ap . ala , aku tngok cm biase2 je . pas2 ade artis dtng . hmm tngok jela artis nye nyanyi . besh la kot . bila ktorg da rase bosan , ktorg g jlan2 dpan rumah hantu . beratur panjang gle . aku da pelik . besh ke ? HAHA last2 ktorg tggu la si uwien tu lame sngt besiap kt dpan rumah hantu . ktorg ingt nk masuk rumah hantu tu , tp diorg sume xnk . ckp takot la , hape la . last2 aku pkse diorg sume masuk . tp adek aku xla . aku suh faliq jage adek aku sbb dye pon xmsuk .masuk2 blom ppe lg da jerit2 . cm org batak je . heheh . msuk2 seram la jgak . bkn ap , seram dngar bdak2 nye mnjerit . ppe la .
  pas2 , da ptng2 sket , bru ingt kupon yg bnyk tu abah suh habeskan . HAHA gelabah kau cari budak tok habeskan bnde nye . last2 , jmpe member2 kyra kt dpan rumah hantu . da la , suh jela bdak2 nye habeskan kt rumah hantu . n kali ny sume masuk kecuali uwien .sumpa bodo bbudaknye . tp besh la juga . sbb diorg gila2 . HAHA lg2 kyra . bodo pg calit tngn nye yg kotor kt sume org .naseb aku xkena . pas2 bole pula tbe2 hujan . hadoii aku da basah2 da . last2 kyra trus ajak blek sbb da lebat sngt . hee~ . ade gmbar2 yg aku smpat amek gn kyra . n paling besh nye , dpt tgkp gmbar gn artis tu . HAHA even xminat sngt tgkap jela gmbar nye . nt2 eh aku upload . penat sbnr nye . heheh . 

No comments:

Post a Comment