memalukan

hadoii hari ny hari yg malang kut bg aku . bnyk perkare mmalukan terjadi . first , mse aku nk g kntin . kt dlm kelas lg lah tyme tu . aku tngah smbang2 gn dak2 laki . nyway smbang tuh , aku bejalan ke belakang . aku da syok sngt cite smpai xsdar ade org kt blakang . then aku te'langgar' la sorg budak kelas aku nih . masalah 1 klas nmpak . hadoii malu gila wehh . bdak2 kelas especially dak2 laki da gelak2 kn aku je . xsengaja lah beb ! xpayah la gelak smpai mcm tu skali . memalukan tahu ! mmg xbole lupe doe . sory la kt budak tu eh ((: . kes ke2 yg mmalukan pula tyme sej . puan Noriza xdtng . so teacher bi relief . omg serius aku xsuke . sbb ktorg kalau wktu relief mmg xblajar . wt keje msing msing . ny bila teacher bi relief , mmg la wehh . kne blajar . da la ajar ngantok gle . td , tyme tngah discuss soalan soalan yg ktorg buad , idk why aku ngantok sngt smpai t'tido . tpi cm tido2 ayam jela . heh . pas2 aku dngar 1 kelas snyap . tngok2 teacher tngah pndang aku . cpat2 aku bangun . pas2 mle lah mmbebel kat aku . wekk mlas aku nk dngar . tu pon mmalukan gk sbb bila teacher nye pndang aku , whole class pon pndang aku skali . mke da la pelik . hadoii tu la pasal , tido lagi dlm kelas . bnde terakhir yg mmalukan aku , tyme science . wktu nk blek tu lah . kn naim gn haris da pakai beg , siap da bangun nk blek lagi tu . ckgu marah la , ckp xde adab sume . act aku kn mmg da sandang beg , trus aku letak begnye . aku ingt ckgu xnmpak aku letak begnye , rupenye nmpak . pas2 ckgu nye ckp , " shuada pon same . xsabar sngt nk blek . rumah bknnye lari pon " . ckgu ckp cm tu kt aku . pas2 1 klas pndang . eii xsuke lah . da mcm org batak aku tngok pndang pndang . huh mlu sungguh .

No comments:

Post a Comment