Saya sudah bebas ! Bebas ... Bebas :D

Assalamualaikum .

Heyyo guys whatsapp *betul ke ? . Im back . Yeah i know its about a very very long time i did not update this blog . Kesian dah berhabuk bersawang dah blog sayang nie . Jangan risau in shaa Allah start harini aku akan aktif balik . Tengoklah if ada kelapangan masa . Ececeh pm pun tak busy macam aku weh .

After this , no more schooling ! Yes and im about to be free . Saya sudah bebas .... bebas .... bebas . Saya sudah bebas spm .... spm .... sprm *tiru johan #lawakhambar . And im gonna scream like this !



Sebenarnya aku free sekejap je sebab , PLKN's waiting . Omaigad omaigad omaigad . Aku taknak pergi . Nanti hitam :( Sedih sangat k sebenarnya .


Hm nevermind lah . Aku try kuatkan diri *kesat airmata* . Nanti duit elaun plkn tu aku nak beli pencuci muka banyak banyak . Dah , aku malas nak fikir pasal plkn nie . Buat aku sedih nak nangis je . Now , aku nak menikmati cuti yang sangat indah ini . Bye school , bye ert setapak , bye hostel . Im gonna miss you soon :)




No comments:

Post a Comment