Friends is the most beautiful gift .

Assalamualaikum .

Yeahh a bored monday . I wake up , having a flu every morning , doing all chores , online and sleep . Me do the same thing everyday . Okay tapi bukan itu yang aku nak share kat sini . Firstly aku harap those yang baca post nie , aku bukan nak mintak simpati or what . Aku cuma nak share je . Tak lebih .

Kadang-2 kan , aku rindu sangat nak lepak dengan budak-2 lama or lebih tepat 'bekas member baik' kat asrama . Gossipng , lepaking and everything . Sekarang nie aku tak berani nak cakap aku ada member baik . Seriously aku takut perkara lama berulang balik . Entahlah . Maybe sebab dah pernah kena kan . Sometimes when i saw a group of friends being together at all time , i was like , " Kenapa aku takde ? Kenapa aku tak macam diorang ? " . Hm betullah cakap orang kan . Kawan memang senang cari , sahabat ? Satu dalam sepuluh pun belum tentu ada . So now i'm trying to befriends with all .






Tak salah kan mengenang kisah lalu :) 

No comments:

Post a Comment