Heartless .

Assalamualaikum .

Hi all . Long time no see . Heartless ? Ye aku heartless sekarang . Bukan heartless yang kejam tu . Nie heartless yang takde perasaan . Aku tak nafikan aku macam takde perasaan langsung since aku ternampak gambar 'diorang' nie . And i always said , "Buang karan aku je sayang orang lelaki nie , semua sama je" . It was like patah seribu lah kan kenononnya . Then malam tadi sign in blogger , nampak post awek dea . K siap ade gambar lagi . Gambar diorang . Harhar sukanya #tangandidadamatakeatas . Lagilah aku kan . Macam pffttt menyesal baca post tu . K cool takpe mak ok je . Aku kan kuat macam biskut tiger :)




Haritu kat hostel dapat tengok AJL time akhir-2 je . Tapi aku paling suka persembahan Aizat . Creative gila . Tapitapitapi aku pun suka lagu kat bawah nie . Meaningful . Enjoy k :)

No comments:

Post a Comment