Bila aku jatuh cinta .

Assalamualaikum .

Hi okay firstly rindu korang semua . K aku tahu semenjak dua menjak tiga menjak nie kan dah lama sangat aku abaikan blog nie . Hihi sorry dear . Busy lah weyy . Sekolah , asrama , 'assignment' lagi kan . K ponat-2 .


Lately nie kan aku asyik teringat-2 dekat someone lah . Rasa macam tengah dilamun cinta ececeh . Aiyoo kennot go like this lah . Everytime berangan , teringat-2 . Belajar pun tak concentrate tahu ! Dah kena mandrem ke hape aku nie . Takpernah-2 pun rasa macam gini kan . Acano nie ? Den nak buek apo ?


Gambar takde kaitan . Jangan fikir bukan-2 .

Dear A ,
Weh asal aku asyik teringat kat kau je eh ? Kau mandrem aku ke ? Aiyoo janganlah . 'Broken heart' aku pun tak elok lagi . Haraplah nie cuma perasaan aku je .

No comments:

Post a Comment