kecewa tuk kesekian kalinya .

Assalamualaikum .

Hello peeps . Okay cepatnyaa masa berlalu kan . Esok dah balik hostel dah . Hm malassss sangat sebenarnya . Macam tak cukup je cuti . Macam nak cuti lagi k melampau . SPM nak campak mana do ? Hm k lupakan . Cerita takde kaitan dengan topik hewhew .

Hm saya kecewa lagi . Apasal ? Tadi aku stalk blog someone . Then ternampak satu pict nie . Hell yeah bahagia gila do diorang . Aku rase macam .... *sigh . Sometimes aku rase aku nie bodoh sangat sebab sampai macamtu sekali nak stalk . Me and him are not meant to be . Okay take note this . Tolonglah belajar terima hakikat shuada oii . Kau bukan untuk dea dan dea bukan untuk kau . K boleh faham ? Sumpah aku taktahu apa aku mengarut kat sini . Speechless , tak berperasaan . Aku dah penat dah macam nie . Ya Allah kuatkan iman aku :'(

No comments:

Post a Comment