Nvermind i'll find someone like you .

Assalamualaikum .

Walawehh tajuk aku . Tanak kalah nie . Haha . Hm nak tahu tak , duduk rumah bapak bosan weh . Plan nak tengok Ombak Rindu tadi . Tapi macam malas gila nak mintak izin dengan mak . Lagipun katanya full . Aisyoo macam mana nak tengok nie kalau dah full . Hm tahlah tahlah . K exceli bukan nak cerita pasal tu .

Tadi blogwalking kat blog-2 orang . Sumpah comel sangat blog orang laen . Jealouss :( Hm lepastu , jalan punya jalan nampak lah satu link blog nie . Aku pon bukak lah . Link kat blog mana tah tadi aku bukak . Bukak-2 , rupanya blog gf 'dea' . K now i'm talking about him . Haha tak sudah-2 lagi rupanya cerita pasal capital S . Ingat dah tak wujud dah en hihi xD . Dalam blog tu , cerita lah pasal life dorang . Okay memang nampak dorang bahagia sangat . Atoto comel much . Tetiba datang rasa menyesal sebab pernah interfere dalam life dorang . Hm k lah , aku malas sebenarnya dalam bab-2 mengenang kisah lalu nie . Kang mulalah airmata lah , tisu lah segala bagai . Haha i hate this part . I'm just hoping yg dorang akan bahagia sampai bila-2 . Ikhlas okay ! Lagipun aku dah berjaya lupakan dea . Oh okay bangga sekejap :D Bak kata Adele , nevermind i'll find someone like you :)

Esok nak tengok Ombak Rindu ! Excited sangat !!!!

No comments:

Post a Comment