Sana sini Nazmi Faiz :)

Assalamualaikum .

K nampak gayanya bahang harimau muda masih lagi terasa . Lagi-2 aku . Whole day nie , nama Nazmi Faiz je aku ingat . Siapa Nazmi Faiz nie ? K dea player harimau muda . Paling muda kot . And he's created the history . Tak amek SPM semata-2 main bola for sea games . K bangga do . Tak ramai en berani macam dea ? And usaha dea berbaloi sebab malaysia menang semalam . Haha dah-2 sudah lerr intro pasal dea nie . Kalau ikutkan nak buat full story , sampai ke bila tah nak habes :D

Nazmi Faiz ? K sumpah aku adore dea sangat-2 . Sampai jadi trending worldwide tu . Gila kau tak bangga as a malaysian . Dahlah comel . Aiyoo , he's so cute . Melting aku dibuatnya . Now sana sini Nazmi Faiz . Facebook pon NF , twitter pon NF . Apalagi aku tak sebut . And then banyak lah kehadiran girl-2 yg mengaku NF tu dea punya . Fakyuuu (!) Mentang-2 hengsem dah menang , mulalah cakap , " eh nazmi i punya " , " eh i gf nazmi " , " eh i dengan nazmi couple " . Okay menyampah sangat tengok semua tu . Cer kalau dea tak hengsem dea tak menang , ade org pandang ? Haha k aku cakap orang . Padahal same je every minute tweet bout NF . And for sure sekarang they all keep talking about NF . Same goes like me lerr .   I wonder bila diorang semua stop talking about him . Hihi sorry k if post kali nie ade yang terasa . Whatever pon , semangat HarimauMuda masih terasa kot :')

psssttt , Nazmi Faiz dah ade gf . Gf dea awesome pretty . K jealousss :( 

No comments:

Post a Comment