totally broken :/

Assalamualaikum .

Okay hari ahad kembali tiba . Eh-2 pelik tak ashane kitee boleh update blog ? Bukan ke kitee sepatutnya kat syurga SERIKANDI #ksumpahgeli . HAHA exceli aku taktahu apa reason yang tepat aku tak balik hostel . But for sure aku malas . Hehe lagipun minggu nie along nak datang . Ade konvokesyen kamal . Aku mesti orang wajib ade . Rosak gambar dorang kalau takde aku #perluke . Apasal dah lari tajuk nie . Ah selebet-2 .

Totally broken . Apa yang broken ? Hadoii kau nie cikk . Lately semua nak broken kan . Now hati pulak nak broken-2 . Selebet #tolaktitiktolak . Hm k exceli aku taktahu nak mula dari mana nie . Aku mula jela . Serius aku rasa dea cuma maen-2 je dengan aku . Just imagine aku text tak reply , call tak angkat . Dulu kemain lagi dea weh . Haha k kalau sakit hati mesti semua kite nak ungkit balik kan . Pape entah hii entah eh entahlah tahlah  . K tetiba . Okay back to the story . Dah seminggu lebih kitorang tak text , tak otp . Okay serius aku memang expect gila lah dea nak text aku dulu . Tapi tak pon :'( Cam orang bodoh je aku tunggu . Sedih tahu ?? And now , aku rasa balik apa yang aku pernah rasa dulu . Bodoh pon ade jugak aku nie #kandahkenasetepek . Ade rasa menyesal ah pulak do terima dea balik dulu . Sampai broken heart aku dibuatnya . Haihh acano nie ? Hanya mampu tersenyum sahaja .
|
|
|
|
|
V

Exceli nie pict semalam . Final FA cup kan . Konon semangat . Bukan tengok pon hihi xD . Nampak sangat aku senyum fake kan :')

No comments:

Post a Comment