kau nak pindah dah ke ?

assalamualaikum .
kayy first of all , nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL - MUBARAK .
hope dapat tambah pahala banyak banyak and yang paling penting puasa okay :D
kayy dah boleh start cerita .

lately ny aku dapat tau kau dah nak pindah sch .
yke ? kayy macam pelik .
dah nak akhir tahun kot kau nak pindah sch .
hm tapi aku rasa betul lah apa pilihan kau ny .
aku tengok kau pon macam takde semangat jea nak belajar .
asal lalu kelas kau tengok tengok kau mesti tengah membuta .
takde kerja laen aku tau tuh .
kalau tak mengacau orang membuta jela kan kerja kau .
haha tapi kesah pulak aku -.-
hm aku pon , agak terkejut jugak lah bila dapat tau yang kau nak pindah .
lepas ny sape lah lagi kan yang suka kacau aku .
sape lagi lah yang suka buad lawak bodoh depan aku .
and sape lagi lah yang nak tolong pujuk aku tyme aku menanges sebab toreh tangan nama budak tuh .
sape lagi ?
semua benda tu kau buad kat aku .
okay aku mengaku kadang kadang aku annoying gila dengan perangai kau yang childish gila nak mati tu .
tapi lama lama aku jadi selesa pulak xD .
haha kayy lah aku taknak halang keputusan kau nak pindah , tapi aku harap sangat kau pikir dulu masak masak sebelum nak pindah okay :D

No comments:

Post a Comment