12 & 13 august 2011

assalamualaikum .

kayy dua hari yang sangat penat . semalam balik . kayy tunggu cikgu nak amek phone ekin dengan eiya jea sampai dah pukul 4 . gerak dari sch pukul 4 setengah dengan hujannya lagi . naseb baek ada yang baek hati nak tumpangkan . thanks kawan :') amek lrt sampai kl sentral dah pukul 5 suku kot . lepastu amek ktm shah alam . pehh memang bapak lah ramainya kan orang nak balik klang . pundek aku sampai dah terlepas dua tren . tyme tyme tu jugak aku menyumpah . kesah pulak aku orang pandang . bodoh sial elok elok aku dah dapat masuk ade yang menolak nolak . lancau aku cakap . lastlast aku dah bengang hamek kau aku maki tyme tyme tu jugak . aku tktahan betul dah pukul 6 berapa dah tyme tu aku nekad rempuh gak dengan sorang akak ny . bukan senior aku yang pasti kayy . naseb baek ah dapat gak aku tren tu even aku dah macam nak MAMPUS duk kat dalam tuh tak cukup udara . pantek betul mentang mentang aku kecik semua pakat nak himpit . aku cakap ktm waktu tu memang yang terpaling siak siak siak ! geram habes dah aku . lastlast tak sempat pon berbuka kat rumah . berbuka dalam kereta dengan bapak aku . so sweet ! siang tadi keluar . shopping and beli barang semua . shopping punya shopping dapat jugak contact lens baru . yuhuu raya this year mata i cantik you #riaktakkemanaweh . then kitorang berbuka kat shah alam jea sebab dah lambat waktu tu . kayy act aku penat dah ny . sangat . tu jela nak cerita kbai :))

No comments:

Post a Comment